Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اراده ملّت درپی شهادت سردار سلیمانی نوشت: بى‌تردید خون پاک این شهید عزیز و یارانش به هدر نخواهد رفت و منشاء تحولات مثبت براى ملت ایران و منطقه خواهدشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت پیامی صادر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

انالله واناالیه راجعون

  شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانى، یادگار شهیدان دوران دفاع مقدس را به ملت سربلند ایران، مقام معظّم رهبرى و خانواده معزز شهدا و همرزمانش تسلیت عرض مى‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدعیان مبارزه با تروریسیم و داعش باید پاسخگوى این جنایت خود برعلیه خالص ترین و محکم ترین فرمانده و همرزمانش در ریشه کنى جانیان تکفیرى در منطقه باشند. بى‌تردید خون پاک این شهید عزیز و یارانش به هدر نخواهد رفت و منشاء تحولات مثبت براى ملت ایران و منطقه خواهدشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حکیمی پور اراده ملت حاج قاسم قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده

به گزارش همشهری آنلاین قاسم رائر حجازی از اهالی مهاباد در استان آذربایجان غربی، بعد از ۱۰۷ سال زندگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

او وقتی جوانی ۲۰ ساله بود سغل معلمی را انتخاب کرد و به عنوان معلم در آموزش و پرورش مهاباد استخدام شد. این‌طور که اسعد رسولی، رییس آموزش و پرورش مهاباد می‌گوید از نخستین معلمان مهاباد بود. قاسم رائر حجازی وقت بازنشسته شد سابقه ۳۴ سال معلمی را در کارنامه خود داشت. هر چند سمت‌های دیگری را هم تجربه کرد اما هرگز گچ و تخته سیاه را رها نکرد و مسئولیت اصلی خودش را آموزگاری می دانست. به گفته رسولی، مرحوم حجازی علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسئولیت سازمان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید سابق) مهاباد را تجربه کرد.
کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کردی و فارسی از این معلم به یادگار مانده که هنوز چاپ نشده‌است. مرحوم حجازی در آرامستان باغ فردوس مهاباد به خاک سپرده می‌شود.
۴۷ هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز در مدرسه شهری و روستایی مهاباد در ۹۶۵ کلاس درس و در ۲۷۸ مدرسه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند. از این تعداد ۱۹۰ مدرسه در مناطق روستایی است. ۲۶ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی درس می‌خوانند.

بیشتر بخوانید:
کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود

کد خبر 849143 برچسب‌ها معلمان خبر مهم استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه