Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای الحشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی آمریکا ضد کاروان الحشد الشعبی فردا در بغداد برگزار می‌شود. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای که صبح امروز منتشر شد، اعلام کرد مراسم تشییع پیکر شهیدان جان‌باخته در حمله هوایی آمریکا در بغداد شنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت جنگ آمریکا دیشب اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در عملیاتی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسانده است. نیویورک تایمز گزارش داد که این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی انجام شده است.

پنتاگون: ترامپ دستور حمله به کاروان سردار سلیمانی را صادر کردپیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

 

در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد در بامداد جمعه، کاروان تشریفات نیروهای الحشد الشعبی هدف قرار گرفت و علاوه بر شهید سلیمانی و المهندس، «محمدرضا الجبری»، مسئول روابط عمومی و تشریفات این سازمان و تعدادی از همراهان ایشان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این حمله را تأیید کرد.

انتهای پیام/+

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی حشد الشعبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی حشد الشعبی سردار قاسم سلیمانی حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود