Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل واران می‌گوید در زمان حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، با او به خاطر اینکه او را به اسم کوچکش صدا نمی‌کرده درگیری لفظی پیدا کرده ولی مدعی است به رونالدو بی‌احترامی نکرده.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید می‌گوید زمانی که کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید بوده یک بار در تمرینها با او به خاطر اینکه واران را به اسم کوچکش صدا نمی‌کرده درگیری لفظی پیدا کرده ولی مدعی است به کریستیانو بی‌احترامی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

واران که ملی‌پوش فرانسوی است حدود 9 سال است که در رئال بازی می‌کند. این مدافع میانی پیش از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال 2018 سالها در رئال هم‌تیمی او بود. رونالدو عموما به خاطر شخصیت رک و صریح و جدیت بسیار زیادش در جریان تمرین معروف است و واران حالا می‌گوید به خاطر همین خصوصیات رونالدو یک بار در تمرینات رئال با او درگیر شده است.

 

وارن در این باره می‌گوید در جریان تمرین کریستیانو مدام خطاب به او می‌گفته "واران، بیا وسط". این صحبتهای رونالدو در نهایت مدافع فرانسوی را عصبانی کرده و باعث می‌شود با عصبانیت به سمت او رفته و بگوید:" من واران نیستم، رافائل هستم".

 

واران حالا می‌گوید کاری که انجام داده بی‌احترامی به رونالدو نبوده بلکه نشان دهنده این بوده که او برای شخصیت خودش ارزش قائل است.

 

 

ستاره فرانسوی خط دفاعی رئال در این باره گفت:" کار من بی‌احترامی نبود. من آدم خیلی خوش‌برخوردی هستم و حتی در رختکن رفتارم عالی است. من کلا آدم خجالتی‌ای هستم. ولی وقتی اوضاع سخت می‌شود یا وقتی نشان دادن شخصیت آدم الزامی می‌شود، این جور مواقع می‌توانید روی من حساب کنید. کسانی که سالها است من را می‌شناسند با این خصوصیتم آشنا هستند".

 

رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است