Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی از خودگذشتگی کرد و گفت هر وقت که استراماچونی بازگردد، از استقلال کنار می‌کشد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالرضا موسوی، درباره حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: ما ایرانی‌ها وظیفه داریم نشاط را به جامعه برگردانیم و دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان از من خواست به استقلال کمک کنم. استقلال بحرانی دارد که امروز هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نخواهم کرد. وزیر ورزش از من پرسید که می‌توانم به استقلال کمک کنم و من هم چشم گفتم و آمدم. امیدوارم استقلال به ریل قهرمانی برگردد و مشکلات حل شود. ما همچنین دوست داریم مشکلات پرسپولیس نیز حل شده و کالدرون برگردد تا استقلال و پرسپولیس قوی شوند، اگر چه این دو با هم رقیب هستند. من با هدف کمک به استقلال آمده‌ام.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان گفت: مجیدی در استقلال بزرگ شده و سرمایه باشگاه است. او اواخر فصل گذشته نیز سرمربی استقلال شد و نتایج خوبی کسب کرد. من نمی‌توانم در مسائل فنی دخالتی داشته باشم، اما در ماجرای استراماچونی اعلام کردم که هر کمکی از دستم بربیاید، انجام می‌دهم. استراماچونی یک روز در هتلی در کیش میهمان ما بود و با هم آشنا شده بودیم. من از طریق وکیل ایتالیایی به او پیغام داده بودم که با ارتباط دغدغه‌هایش حل شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مجیدی روراست بود و دیدم که با عشق و علاقه به استقلال صحبت می‌کند. او گفت هر زمان که استراماچونی برگردد، از این تیم می‌رود. مجیدی گفت استقلال خانه‌اش است. واقعاً آدم لذت می‌برد که جوان صاحب‌نامی همچون او از خودگذشتگی می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به بازگشت استراماچونی دارد که صحبت از کمک برای بازگشت او می‌کند؟ عنوان کرد: باشگاه استقلال باید تکلیف را امروز مشخص می‌کرد تا کارها پیش برود، به همین خاطر با مجیدی صحبت کردیم و تمرینات نیز قرار است از یکشنبه هفته آینده آغاز شود. وظیفه من کمک کردن است. من نه آدم سیاسی هستم نه چیز دیگری، دوست دارم صاف و ساده حرف‌هایم را بزنم. منتظر احکام خودمان از وزیر ورزش هستیم تا کارها را شروع کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار فرهاد مجیدی استراماچونی استقلال تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • امیرعبداللهیان با هاکان فیدان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!