Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پیامی شهادت سردار  حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این پیام به شرح زیر است: 

  شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت را تا پای جان به اثبات رساندند.

سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد. شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ عرصه جهاد فی سبیل الله بود و انجام آن توسط تروریست‌های شیطان بزرگ، هیچ تردیدی بر ماهیت آمریکایی جبهه‌ای که قاسم سلیمانی ویارانش مثل ابو مهدی مهندس علیه آن جنگیدند، باقی نمی‌گذارد.

این جنایت تاریخی شیطان بزرگ، شاید در راستای جلب نظر صهیونیست‌های سفاک و پوشاندن ضعف‌های فراوان رئیس‌جمهور منفور آمریکا، دستاویزی تبلیغاتی فراهم سازد، اما مجوزی برای پاسخ به تروریسم آمریکایی و انتقام خون پاک این مجاهد بزرگ و همراهان او نیز به‌حساب می‌آید. انتقامی که می‌تواند در هر زمان، مکان و هر سطح توسط همرزمان او در تمام نقاطی که در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار و صهیونیسم حضور دارند، انشاالله با هدایت و راهبری سلیمانی‌های دیگری که رویش‌های برآمده از مجاهدت‌ها و آسمانی شدن این سردار بزرگ‌اند، به سخت ترین و شدیدترین وجه ممکن داده شود.

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، شهادت این سردار دلاور و عصاره مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی را به محضر نورانی امام عصر(عج) و نائب بزرگوارشان امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی)، تمامی مجاهدان جبهه مقاومت، مردم شریف ایران اسلامی و به‌ویژه به خانواده معظم آن مجاهد نستوه تبریک و تسلیت گفته و علو درجات آن شهید سعید را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.    

انتهای پیام/                                                                                 

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرماندهان کل سپاه سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهان کل سپاه سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی فرماندهان کل سپاه سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه