Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی شهادت غرورآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن پیام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی شهادت غرورآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدین شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّـهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

انقلاب اسلامی ایران در حیات پرثمر خویش فرزندان رشیدی را در دامن خود پروراند که ارزها و آرمان‌های حاصل از این نهضت بزرگ را با اخلاص و پاکبازی تمام پاسداری کرده و می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم سلیمانی سردار پر افتخار اسلام، مجاهد، مدافع مظلومان عالم و ارزش‌های الهی به همراه جمعی از رزمندگان اسلام از جمله فرزند مجاهد ابو مهدی المهندس مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

او نمونه‌ای برجسته از فرزندان پاکباز انقلاب اسلامی بود که حیات پرثمر خویش را وقف دفاع از مرزهای میهن و  جهان اسلام و ارزش‌های والای انسانی کرد و سرانجام به دست شفی‌ترین آحاد بشر یعنی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت این سردار پر افتخار اسلام را به رهبری معزز و معظم انقلاب، همه مسلمانان و آزادگان جهان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید و استمرار راه نورانی این رهروان الهی را در دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری، سرلوحه وظایف خود می‌داند.»

صبح روز جمعه (۱۳ دی‌ماه سال ۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از همراهان وی از جمله فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد