Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامران گردان رئیس شورای شهر همدان، با بیان اینکه شهادت رشید پرافتخار اسلام که تمام عمر خود را به مجاهدت و تلاش برای حفظ کیان ایران اسلامی و دفع و نابودی دشمنان ایران اسلامی صرف نمود را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار ایشان و امت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم، گفت: شورای اسلامی شهر همدان به نمایندگی از مردم ولایت مدار همدان ضمن محکومیت اقدام حقیرانه آمریکا از مسئولین کشور درخواست دارد به نحو مقتضی انتخاب خون شهید سلیمانی و همراهان گران قدر ایشان را از آمریکای جنایتکار و بزدلان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شورای شهر همدان امروز برای هماهنگی هرچه بیشتر در راستای برگزاری برنامه‌ای متناسب و درخور ملت شریف ایران اسلامی و شهر همدان تشکیل جلسه می‌دهد تا نسبت به اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها تبادل‌نظر و گفتگو شود.

گردان عنوان کرد: در حال حاضر فضاسازی شهر متناسب با شهادت سردار رشید اسلام انجام می‌شود و برنامه‌های پیش بینی شده گذر خانواده نیز لغو شده است.

او ادامه داد: یکی از تصمیمات جلسه امروز نامگذاری یکی از میادین و بلوار‌های شهر همدان به نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است که بررسی و تصویب خواهد شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی