Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج گفت: اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و نظام استکبار آمریکایی بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: همانطور که خداوند در قرآن کریم فرموده اند که انسان های بزرگوار و مومن در طول تاریخ  برای احیای دین اسلام سعی و تلاش می کنند و دین خود را در طبق اخلاص می گذارند و بالطبع سردار حاج قاسم سلیمانی هم حزئی از این انسان های مومن بود که برای احیای دین اسلام تلاش می کرد و مطمنا بهشت زیر پای این سهید بزرگوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وی درخت تنومند مقاومت و اقتدار اسلامی را آبیاری کرد و با شهادتش این درخت مقاومت پایدار تر از همیشه ادامه خواهد داشت.   وی ضمن تسلیت به مردم مسلمان ایران و جهان عنوان کرد: این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده‌کل قوا، نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم   ماموستا برجسته اهل سنت سنندج گفت: اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و نظام استکبار آمریکایی بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد.
  وی در پایان افزود: این فرمانده مقتدر ، محبوب و عزت آفرین،  افتخار همه ایرانیانی بود که  دل در گرو استقلال  و اعتلای کشور داشتند و  امروز رژیم آمریکا بداند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده  های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

باشگاه سپاهان اعلام کرد که به‌زودی از باشگاه پرسپولیس به نهادهای ذی‌ربط شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: « در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی