Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند، وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب آیه ۲۳

سردار رشید، حاج قاسم سلیمانی،  دلاورمرد سپاه اسلام، مجاهدی که همواره چشم به آسمان شهادت دوخته بود و نامش رعشه بر جان استکبار و ترویسم بین‌المللی می‌انداخت، به پاس همه آن ایثارگری‌ها و مجاهدت.ها، به آرزوی دیرینش رسید و در ضیافت دوستان شهیدیش نزد معبود حاضر شد.‌

شهادت این سپهبد رشید را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معزز کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده محترمشان و همچنین ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و به گواه تاریخ، شهادت می‌دهیم که از خون به ناحق ریخته شده آن شهید گرانقدر و همراهان عزیزش، پاسداری خواهیم کرد.

بی‌تردید فرزندان مقاومت راه و رسم عزتمندانه زیستن را در مکتب چنین سرداران غیوری آموخته‌اند و در صیانت از تمامی ارزش‌هایی که این عزیزان برای آن جانفشانی کرده‌اند، برای حفظ استقلال و عزت کشور رادمردانه ایستادگی خواهند کرد.

ضایعه شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام اگر چه تلخ و جانکاه اما مجال تجدید عهدی است که تصریح کنیم، ما سربازان جبهه تولید در گروه صنعتی ایران خودرو نیز همچون آحاد ملت عزیز کشورمان، ضمن بزرگداشت یاد آن شهید بزرگوار، در تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: "خط جهاد مقاومت، با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است"، اهتمام خود را در تحقق این آرمان به کار خواهیم بست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو مدیرعامل ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان