Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: تردید نکنید آمریکایی‌ها باید جواب جنایت هولناک امروز را بدهند.

به گزارش ایسنا، صادق خرازی در گفت‌و گویی با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: من با شادروان سپهبد قاسم سلیمانی نزدیک به چهل سال آشنایی، دوستی، رفاقت، برادری و همکاری داشتم. ایشان یک شخصیت استثنایی و یک نابغه سیاسی و نظامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه تلخ است و غم و اندوهش را هرگز مردم ایران فراموش نمی کنند.

وی ادامه داد: ایشان شخصیت ممتازی بود که در دوران دفاع مقدس در باز پس‌گیری سرزمین ایران نقش بسیار اسطوره ای را ایفا کرد.

خرازی خاطر نشان کرد: از طرف دیگر مرحوم سلیمانی یک نابغه استراتژیک بود که ادبیات خاورمیانه را به گونه ای ترسیم کرد که اکثر سرزمین‌های اسلامی دارای هویت و ادراک مفهوم مقاومت باشند. آنچیزی که در لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان اتفاق افتاده است را ببینید؛ نشان می دهد که چه نقش اسطوره‌ای  این مرد داشته است.

وی ادامه داد: مسئله مهم تر شخصیت فردی سلیمانی است؛ یک پدر مهربان برای بسیاری از یتیمان و یک شخصیت فرهیخته بود. ایشان تبدیل به یک مکتب شدند. ایشان یک فرد نیست یک مکتب است که از درون افکار او افراد زیادی تربیت شدند. نیروهای زیادی را تربیت کرد. من مطمئنم خون ایشان بی پاسخ نمی ماند و در جبهه مقاومت مقاومت ایشان ادامه پیدا می کند.

این فعال سیاسی گفت: آمریکایی‌ها در دوران صدام از صدام حمایت می کردند؛ الان با داعش و طالبان گفت و گو می کنند که نفع خود را داشته باشند. دوران تحقیر ملت‌ها گذشته است؛ قطعا آمریکایی‌ها وارد بازی و جریان خطرناکی شده اند که تردیدی نکنید که باید تاوان جنایت هولناک امروز را بدهند .

خرازی در ادامه گفت: این اتفاق یک اشتباه استراتژیک برای امریکا بود. همیشه اقداماتی می کنند که علیه ملت و متحدانشان است. ایران و جبهه مقاومت وجود تروریسم در منطقه را جمع کرد و منطقه را از لوث وجود جنایت آنان پاک کرد.

وی افزود: داعش را چه کسی بوجود آورد و چه کسی نابود کرد؟ این پدیده که آمریکایی ها شروع‌اش کردند در آینده یقه خودشان را می‌گیرد. مقاومت دارای فرهنگ و ادبیات است. سردار سلمیانی یک فرمانده نبود؛ صاحب مکتب مقاومت بود. مقاومت را تبدیل به فعل کرد.

خرازی در پایان گفت: این ها تصور می کنند با ترور یک فرد یک فرهنگ را زیر سوال می برند. آمریکایی ها باید مجازات شوند. باید کسانی که این کارا انجام دادن محاکه شوند. سر سوزنی نباید کوتاه آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد