Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.
در ادامه آمده است: در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی، صهیونیستی در فرودگاه بغداد، سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نایل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن عرض تبریک به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، روح مطهر آن شهید سر افراز؛ مراتب تسلیت خود را به خانوادۀ آن  شهید والامقام و آحاد مردم ولایتمدار تقدیم می دارد.
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: مردم سلحشور و قدر شناس استان مرکزی روز جمعه بعد از برپایی نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلاها و میعادگاه های نمازجمعه سراسر استان، با حضور در تظاهرات اعلام خشم و انزجار علیه اقدام تروریستی حکومت منفور و پلید آمریکا در به شهادت رساندن چهره بین المللی مقاومت اسلام و قهرمان مبارزه با تروریسم بین الملل، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) و یاران شهیدش، از مسوولان کشور و دلبستگان جبهه مقاوت می خواهند تا انتقام سختی از جلادان آمریکایی –  صهیونیستی بگیرند.
این تظاهرات در شهر اراک بعد از اقامۀ نماز جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها اراک قاسم سلیمانی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک قاسم سلیمانی راهپیمایی اراک قاسم سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود