Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:27:16 GMT

حاج قاسم آرزوی شهادتش را داشت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۱۳۲۷

حاج قاسم آرزوی شهادتش را داشت + عکس

حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و سرباز ولایت با دسته نوشته‌ای بر متن تمبر یادبود کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان شهادتش را از خداوند خواسته بود. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کنگره عظیم 6 هزار و 500 شهید استان کرمان ابتدای اسفندماه سال گذشته در کرمان با حضور و سخنرانی سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم سلیمانی در این مراسم از تمبر یادبود کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان رونمایی کرد و بر تمبر یادبود کنگره نوشت « خداوندا مرا از وصول به آنان محروم مفرما».

 سردار دل‌ها که هر بار و در هر سخنرانی که در کرمان داشت در دعای پایان جلسه آرزوی شهادت و پیوستن به یاران شهیدش را از خداوند می‌کرد، این بار مکتوب بر تمبر شهدا نوشت «‌خداوندا مرا از وصول به آنان محروم مفرما».

پیام نماینده ولی فقیه در نیروی قدس| افتخار سردار سلیمانی این است که به دست آمریکایی‌های جنایتکار به شهادت رسیدسردار سلیمانی؛ ژنرال شماره یک جهاناظهارات منتشره نشده "سردار سلیمانی" درباره عاقبت انقلاب بی "حسین(ع)"

آمریکا مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده گرفته و تصور می‌کند که با این اقدام خود توانسته جبهه مقاومت را در‌هم شکند اما غافل است از اینکه با شهادت این سرباز ولایت از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است دشمن غافل است از اینکه سردار سلیمانی تنها یک شخص و یک سردار نظامی نبود، سردار سلیمانی یک جریان و یک تفکر ناب شیعی در جهان اسلام است که هرگز از بین نمی‌رود بلکه جاوانه می‌شود.

آمریکا این زمان شاد از اتفاقی است که افتاده و نمی‌داند سردار سرافراز اسلام یادگار هشت سال دفاع مقدس است یادگار روزهایی است که جوانان این سرزمین از جان خود گذشتند تا اجازه نفوذ دشمن را به یک وجب از خاک خود ندهند؛ سردار سلیمانی یادگار آن روزهاست و در تمامی این سال‌ها یاد یاران رفته را با خود داشت و آرزوی پیوستن به آنها در دل.

استکبار جهانی نمی‌داند که دلاورمردان ایرانی حضرت اباعبدالله(ع) را الگوی خود قرار دادند و در این راه ذره‌ای تردید به خود راه ندادند؛ آمریکا و استکبار جهانی بداند که فرزندان روح‌الله و سیدعلی پایانی جز شهادت ندارند و قطره قطره خون پاک هر سرباز انقلاب درخت تناور انقلاب اسلامی را شکوفاتر و استوارتر می‌کند.

 حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و شجاع اسلام امروز صبح در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسید.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی سردار قاسم سلیمانی حشد الشعبی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان