Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: فیض عظمای شهادت، اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است، که شهدای گرانقدر با عبور از این گذر گاه درخشان، جاودانه باقی می‌مانند، و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته، و با نثار خون خود، درخت تنومند این انقلاب و نظام را آبیاری می‌نمایند، و راه شجاعت و مردانگی را به ما می‌آموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید:شهید والا مقام سردار سلیمانی همانند دیگر رزمندگان مجاهد و شهیدان در راه حق از روزی که قدم در این عرصه نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند و در آخر به پاداش عظیم خود رسیدند.

امام جمعه خرم آباد در این پیام می‌افزاید: دشمنان و سردمدارن ظلم بدانند، گرچه سربازی فداکار و مجاهدی سرافراز را به شهادت رساندند، اما این راه، با صلابت و اقتدار و استقامت همچنان ادامه خواهد داشت، و ملت مؤمن ما را راسختر و آشتی ناپذیرتر و مقاومتر می‌سازد، و با این جنایت‌ها روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون پاک شهدا آنان را روسیاه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه می‌دهد: اینجانب با کمال تاثر و تاسف شهادت این بنده‌ی برگزیده‌ی خدا، سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، که همراه با جمعی از یارانش، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به حضرت ولیعصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و به فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای"مد ظله العالی"، و همه همرزمان و یاران دفاع مقدس، و نیرو‌های نظامی و انتظامی، خصوصا سپاه جان برکف، و آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، و از خداوند متعال، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستارم.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم