Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاشقان و تربیت یافتگان مکتب حسینی انتقام سختی از تروریست های امریکایی در سراسر جبهه مقاومت خواهند گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت شهادت سپهد سلیمانی بیانه‌ای صادر کرده است که در ادامه می‌آید:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
خبر، ناگهانی و دردناک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی آسمانی شد. شهید حاج قاسم به آرزوی دیرینه اش و مزد مجاهدتها و ایثارگریهایش در راه خدا رسید اما حرامیان و حرامزاده ها بدانند که نه پرچم علمدار کربلا که عصر عاشورا به خاک و خون غلتید بر زمین ماند و نه امروز پرچم مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی بر زمین خواهد ماند. داغ سردار مقاومت آتشی را در دلهای همه عدالتخواهان و آزادی خواهان منطقه روشن خواهد ساخت که بزم لحظه ای امریکا و اسرائیل و گاوهای شیرده آنان را در منطقه به عزای ابدی تبدیل خواهد کرد.
عاشقان و تربیت یافتگان مکتب حسینی انتقام سختی از تروریست های امریکایی در سراسر جبهه مقاومت خواهند گرفت و خون سردار محبوب دلها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدتهای مسلمانان را روشن تر خواهد ساخت.
جامعه اسلامی مهندسین شهادت جانگداز سردار والامقام، شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس امام عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)، ملت سرافراز ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهد روح بلند سردار شهید را با ارواح طیبه شهدا و صلحا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید.
جامعه اسلامی مهندسین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی جامعه اسلامی مهندسین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک