Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:58:12 GMT

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: صبح ظفرنزدیک است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۲۰۲۰

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: صبح ظفرنزدیک است

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده درخطبه های نمازجمعه این هقته بندرعباس درحضورنمازگزاران پرشمار و بی سابقه مردم این شهرستان خطاب به آمریکا و صهیونیست غاصب تصریح کرد: بدانید که خون شهید سرافراز اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش نصرت و فتح را نزدیک تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه، اسلام برای رسیدن به مقصد متعالی خودش در طول تاریخ شهدای زیادی را تقدیم کرده است افزود: همانطوریکه خون شهدای هفت تیر و شهید مظلوم بهشتی  انقلاب اسلامی را در برابر دسیسه های منافقین بیمه کرد، خون شهید سلیمانی و هم رزمانش نیز ضمن بالا بردن بصیرت مردم مومن و انقلابی ایران باعث هم بستگی هر چه بیشتر رزمندگان مقاومت و مردم قدرشناس ما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   عبادی زاده با اشاره به حضور پرشمار اما خشمگین و اندوهگین مردم بندرعباس در سنگر نماز جمعه این شهرستان (مسجد جامع بزرگ) تاکید کرد: شهید سلیمانی محصول یک اندیشه انقلابی بود که نه تنها با شهادتش راه شهیدان مسدود نمی شود بلکه باعث هرچه بیشتر خشم و انزجار هم سنگرهای او از دشمنان متجاوز به ویژه آمریکا و رژیم جعلی آمریکا می شود.

وی یادآورشد: همانطوریکه  خون امام حسین (ع) به دریایی تبدیل شد که بساط یزید و یزیدیان را بر انداخت امروز نیز ترور و شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس( معاون الحشد الشعبی)عمر استکبار جهانی را هرچه کوتاه ترکرده است.   

  وی با اشاره به حضور صدها جوان و نوجوان نمازگزاری که با پیشانی بندهای " من سلیمانی اسم" گفت: این بهترین  پاسخ عینی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مقاومت است و همانطوریکه رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی فرمودند: " ما انتقام سختی از جنایت کاران می گیریم".

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: از امروز آمریکایی ها و همه کسانی که در اردوگاه آمریکا هستند  بدانند در خاورمیانه راحت نخواهئد بود و به همت رزمندگان اسلام وهیچکدام  از آنها امنیت نخواهند داشت.

  حجت الاسلام عبادی زاده از شهید سلیمانی به عنوان محصول یک اندیشه انقلاب نام برد و خاطرنشان شد: آیا آمریکایی های متجاوز و صهیونیست های  غاصب  فکر می کنند با ترور سلیمانی می توانند راه شهیدان یعنی همان آزادی قدس شریف و بیرون کردن متجاوزان از خاورمیانه را مسدود کنند؟.

 " سردار سلیمانی  محبوب دل همه ایرانیان به هم سنگرهایش به خصوص شهیدان کا ظمی، همت  و خرازی پیوست و امشب آسمانی ها خودشان را برای مهمانی و پذیرایی ازکسی که که رهبر فرزانه انقلاب  از او به عنوان شهید زنده نام برد آماده کرده اند ".

  امام جمعه بندرعباس در ادامه ابراز داشت: شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را اگر امروز از مان گر فتند به برکت انقلاب اسلامی  هزاران هزار سلیمانی جای اورا می گیرند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت.

  سردار سلیمانی  40سال سند حقانیت خودش را بدست گرفته بود و خودشان می گفتند با توجه به شهادت بهترین یاران و همسنگرانش  من  برای رسیدن و ملاقات با آن سفرکرده ها به چه کنم ، چه کنم افتاده ام و از خداوند منان می خواهم که شهادت را نصیبم گرداند.  

  مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بندرعباس با حضور بی سابقه نمازگزار مشکی پوش این شهرستان برگزار شد طوریکه همه طبقه های مسجد جامع  و راهروهای اطراف آن مملو از شرکت کنندگانی بود که اشک غم بر گونه هایشان جاری بود.

قاسم سلیمانی ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی و دورافتاده قنات ملک در استان کرمان چشم به جهان گشود.
وی در ۱۲ سالگی، پس از پایان تحصیلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار ساختمان در کرمان شد.
با شروع جنگ تحمیلی، وی راهی جبهه شد و کمی بعد، فرمانده بسیجی‌های هم‌ولایتی‌اش شد و سپس لشگری از بسیجی‌ها تشکیل داد که به لشکر ۴۱ ثارالله شهرت یافت.
وی در طول دوران دفاع مقدس، با لشگر تحت‌ امر خود در عملیات‌های زیادی از جمله، والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵ و تک شلمچه حضور موثر داشت.
قاسم سلیمانی اولین بار در آذر 1360 در عملیات مشترک ارتش و سپاه بنام عملیات طریق‌ القدس در غرب سوسنگرد بر اثر انفجار گلوله خمپاره از دست راست و شکم به شدت مصدوم شد.
باپایان جنگ، لشگر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.
قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس تا زمانی که به سمت فرماندهی سپاه قدس منصوب شد، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان جنگید.
وی در سال ۱۳۷۶، از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا، به تهران فراخوانده و مسوولیت سپاه قدس به او سپرده شد.
رهبر معظم انقلاب که بهمن ماه 1389 درجهٔ سرلشگری را به سلیمانی اعطا کرد، در تقدیر از عملکرد قاسم سلیمانی از او به عنوان «شهید زنده» نام بردند.

سردار حاج قاسم سلیمانی  در اسفند ماه 1397 از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به دریافت نشان ذوالفقار مفتخر شد.

نشان ذوالفقار پر افتخار ترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار توسط رهبری به سرلشگر سلیمانی اعطا گردید.

صبح امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

برچسب‌ها ایثار و شهادت محمد عبادی زاده هرمزگان قاسم سلیمانی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت محمد عبادی زاده هرمزگان قاسم سلیمانی راهپیمایی ایثار و شهادت محمد عبادی زاده هرمزگان قاسم سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان