Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

متن پیام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. [سوره مبارکه آل عمران-آیه ۱۶۹]

بازگشت همه به سوی اوست و چه نیکو بازگشتی که آدمی ماموریت الهی خود را تام و تمام به انجام رسانده باشد و با دلی آرام و قلبی مطمئن جهان خاکی را به مقصد قرب خداوندی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر آسمانی‌شدن مدافع حرم شریف سبط رسوال الله (ص) و پاسدار حریم ولایت _سردار بی‌بدیل و مجاهد خستگی ناپذیر اسلام حاج قاسم سلیمانی، ایران عزیز و سرزمین های حق طلب را در ماتمی عمیق فرو برد.

شهادت مظلومانه سردار سلیمانی این حقیقت را یک بار دیگر پیش چشم جهانیان عریان کرد که به رغم تبلیغات مسموم رسانه‌های شرق و غرب، ایران از بزرگترین قربانیان ترور محسوب می‌شود.

به سهم خود این فقدان غم‌بار را به محضر مقام عظمای ولایت، بیت مکرم ایشان، همرزمان و خانواده  معظم شهدا، رزمندگان و تمامی آحاد ملت، تسلیت می‌گویم و بر این باورم که شهادت ایشان نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمین و حق باوران جهان خواهد بود و خواب دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشفته‌تر خواهد کرد.

ان‌شاءالله

غلامرضا سلیمانی

کد خبر 4815014 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی بیمه مرکزی قاسم سلیمانی قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه سال 99 کل کشور محمد اسلامی لایحه بودجه 99 قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی کسری بودجه وزارت جهاد کشاورزی لایحه بودجه صادرات غیرنفتی قاسم سلیمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک