Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبر گان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین  محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، تمام ملت های ستمدیده و ملت عزیز ایران و به ویژه مردم با وفای کرمان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

اگر چه با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرداری دیگر از میان ما رفت؛  اما ثمره خون او پرورش قهرمانانی خواهد بود که بذر افکار نورانی سردار سلیمانی در تمام سلول های افکار آنان روئیده است و ملت عزیز ایران به پیروی از معصومین علیه السلام آموخته است که به قهرمانان و شهدای خود احترام ویژه ای قائل باشند.

 در انتظار روزی هستیم که از ظلم و ستم خبری نباشد و آن روز موعود خواهد آمد و حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی و فرجه) پرچم پر افتخار خود را بر فراز کاخ های ظلم و ستم برافراشته خواهند کرد.

خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط پلیدترین انسان ها بر این عالم روی زمین ریخت و این افتخار بزرگ برای این شهید سعید است که شهید سعید باشد؛ اما نتیجه قطعی این شهادت دور شدن آمریکا جنایت کار از تمام سرزمین های اسلامی است؛  زیرا تمام مسلمانان آزادی خواه تحت تأثیر این واقعه ،نفرت مضاعفی به آمریکا،  اسرائیل و تمام جنایتکاران جهان پیدا خواهند کرد.

محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری
سیزدهم دی ماه 1398

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الله فیروزی با اشاره به ضرورت تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابتدا باید ظرفیت موجود را حفظ و سپس بستر را برای حضور مردم در این حوزه فراهم کرد که قطعی برق موجب آسیب به ظرفیت تولید می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید در راستای تامین نیاز مردم از قطعی برق مصارف خانگی خودداری شود تا مردم در کار‌های روزمره دچار مشکل نشوند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آسیب‌های ناشی از قطع برق صنایع نیز متوجه مردم می‌شود، زیرا قطعی برق موجب بیکاری کارگران می‌شود و این موضوع به صورت مستقیم در معیشت خانوار اثرگذار است.   وی با اشاره به یکی دیگر از آثار نامطلوب قطعی برق، بیان کرد: از آنجاکه به دلیل قطعی برق، تولید در واحد‌های صنعتی کاهش می‌یابد، بازار با کمبود محصولات تولیدی این واحد‌ها روبه‌رو خواهد شد در نتیجه قیمت این کالا‌ها افزایش پیدا می‌کند، این موضوع نیز به صورت مستقیم بر مردم اثرگذار است مانند آنچه که در چند سال گذشته در حوزه فولاد و سیمان رخ داد.   فیروزی گفت: وزارت نیرو در تلاش است که از توانمندی کارخانه‌های بزرگ برای تولید برق استفاده شود که این موضوع هنوز محقق نشده و باید مشوق‌های بیشتر و بهتری برای این موضوع در نظر گرفت.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت‌های موردنیاز تولید مانند برق و گاز را تامین کرد، تصریح کرد: پذیرفته شده نیست که برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم، زیرا قطعی برق در واحد‌های تولیدی نیز بر زندگی مردم اثرات نامطلوبی دارد.

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح