Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@06:03:26 GMT

عکس ؛ پیوستن یک ایرانی به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۲۴۴۵

عکس ؛ پیوستن یک ایرانی به یوونتوس

آناهیتا زمانیان، بازیکن سابق تیم زنان پاری سن ژرمن، به یوونتوس پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه یوونتوس دقایقی پیش از اولین خرید خود در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد؛ خریدی که البته به تیم بانوان این باشگاه ایتالیایی مربوط می شود.باشگاه یوونتوس در سایت رسمی خود اعلام کرد که آناهیتا زمانیان بازیکن سابق تیم زنان پاری سن ژرمن، به این تیم پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانیان از پدری ایرانی در انگلیس به دنیا آمد و یک بازیکن ایرانی الاصل به حساب می آید. او اما پس از تولد به سوئد مهاجرت کرده و و به جز این دو کشور تابعیت فرانسه را نیز داراست. جالب است که بدانید، زمانیان چندی پیش نیز برای تیم ملی جوانان فرانسه به میدان رفته بود.

در گزارش باشگاه یوونتوس درباره این خرید آمده است:

” اولین امضای دهه اینجاست! زنان یوونتوس اولین بازیکن خود را در سال ۲۰۲۰ به خدمت گرفتند و آن کسی نیست جز آناهیتا زمانیان. او یک هافبک تهاجمی به حساب می آید که در سال ۱۹۹۸ در انگلیس به دنیا آمده است. زمانیان در دو سال گذشته برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توپ زده و حالا پس از دو فصل به یوونتوس آمده است. با وجود اینکه او در لندن به دنیا آمده اما در کشور سوئد بزرگ شده و دارای تابعیت فرانسوی و انگلیسی است. او پیش از پیوستن به پاری سن ژرمن کار خود را با دو تیم سوئدی گوتبورگ و کوپاربرگز آغاز کرده بود و در ۳۴ بازی موفق به ثبت چهار گل برای آنها شده بود. زمانیان همچنین برای تیم‌های زیر ۱۶، زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال فرانسه به میدان رفته است. جالب اینکه زمانیان در جام جهانی زیر ۲۰ سال نیز در ترکیب تیم ملی فرانسه حاضر بوده است. حالا اما پس از گذراندن دورانی در سوئد و فرانسه او فوتبال خود را در ایتالیا و باشگاه یوونتوس ادامه خواهد داد. زمانیان از این پس با شماره ۱۹ به میدان خواهد رفت.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس باشگاه یوونتوس پاری سن ژرمن باشگاه یوونتوس پاری سن ژرمن تیم یوونتوس یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد

مدافع هلندی اینتر می‌خواهد به منچستریونایتد ملحق شود

طرفداری | دنزل دومفریز هنوز بر سر تمدید قراردادش با اینتر به توافق نرسیده و ممکن است در تابستان پیش رو، به فروش برسد. در حالی که دومفریز می‌خواهد دستمزدش به ۵ میلیون یورو افزایش پیدا کند، اینتر توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد و امیدوار است که با فروش مدافع هلندی، چیزی نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو درآمد کسب کند. گفتنی است قرارداد دومفریز با نراتزوری تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد در تابستان پیش رو استقبال می‌کند. دومفریز قبلا هم مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته بود و در صورتی که اریک تن هاخ روی نیمکت اولدترافورد باقی بماند، احتمال اینکه سران یونایتد بار دیگر برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله اقدام کنند، زیاد است. در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر، چند باشگاه میانه جدولی لیگ برتر با دنزل دومفریز تماس گرفته بودند اما این مدافع با وجود علاقه به بازی در انگلیس، پیشنهاد آن‌ها را رد کرده بود. با این حال، دومفریز امیدوار است تا با چراغ سبز نشان دادن به منچستریونایتد، رویای خود برای حضور در لیگ برتر را برآورده کند.

گفتنی است دنزل دومفریز در فصل جاری 34 بازی برای اینتر انجام داده و موفق به ثبت آمار ۳ گل و ۶ پاس گل شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت