Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عظمت یکی از سرداران اسلام را دیدیم که آمریکا را به لرزه درآورده بود و آمریکایی‌ها حقارت خودشان را با ترور وحیقانه سردار سلیمانی نشان دادند. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

محمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: عظمت و بزرگی یکی از سرداران اسلام را دیدیم که آمریکا را به لرزه درآورده بود و آمریکایی‌ها حقارت خودشان را با ترور وحیقانه سردار قاسم سلیمانی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی نشان داد که چه قدر آمریکایی‌ها حقیر هستند که با حذف فیزیکی به دنبال منافع خود هستند و مطمئن باشید که خون شهید سلیمانی بی پاسخ نخواهد بود.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در آرمان‌ها و عقیده و ایمان‌ها، سردار سلیمانی‌ها داریم. سردار سلیمانی محبوب ما ایرانی‌ها نبود، بلکه جلودار مبارزه با تروریسم در جهان بود و محبوب مردم مسلمان جهان بود و قطعا کار اشتباه و حماقت ترامپ بی پاسخ نخواهد بود.

واکنش اهالی کشتی به شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,30,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح