Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی تهران در راهپیمایی با حضور اقشار مختلف جامعه جنایت آمریکایی ها در انجام عملیات تروریستی در فرودگاه بغداد و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

نماز گزاران تهرانی ضمن گرامی داشت یاد سردار قاسم سلیمانی شعار های《این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده》،《 حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست》،《 جمهوری اسلامی انتقام انتقام》،《اگرچه ایران همه شیران بودپاسخ ما سخت به دشمن بود》،《ملت ما می دهد اکنون پیام تسلیت ای رهبر والا مقام》،《سپاه قدس انتقام انتقام》،《حاج قاسم عزیزم شهادتت مبارک》 سر می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنا به گزارش فارس،  همچنین دست‌نوشته‌هایی با نوشته‌های «انتقام سخت»، «مرگ بر آمریکا»  و «مرگ بر اسرائیل» در دستان نمازگزاران وجود دارد. ضمن اینکه «شهید سلیمانی چهره بین‌المللی بود»، «شهادت پاداش و تلاش بی‌وقفه حاج قاسم سلیمانی در همه سالیان بود»، «نه سازش، نه تسیلم» از دیگر دست‌نوشته‌های حاضران در راهپیمایی امروز بود.

جمعیت انبوه راهپیمایان با شعار «ترامپ جانی، روانی شده، مرگ بر آمریکا جهانی شده» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» موضع خود را نسبت به آمریکا اعلام کردند.

همچنین در این مراسم، راهپیمایان در بخش از محوطه مصلی تهران به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.

در پایان این مراسم، نمازگزاران طی بیانیه‌ای ضمن تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی این سردار با شهامت به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که ملت عزیز و انقلابی ایران و پاسداران عزیز و همکارانش قطعا انتقام سخت را آمریکایی‌ها می‌گیرند؛ ضمن اینکه در این مراسم اعلام شد سردار حاج قاسم سلیمانی در تاریخ عصر فعلی‌مان بی‌نظیر بوده است و شهادت این سرباز ولایت در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) مزد مجاهدت‌های وی بوده است.

در این بیانه همچنین با تاکید بر اینکه مدال پر افتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی ولایت بود، اعلام شد: آمریکایی‌ها با اقدام خبیثانه خود مرتکب حماقت راهبردی شده و یقینا جبهه مقاومت در اسلام ادامه‌دهنده راه حاج‌قاسم سلیمانی خواهد بود و فصل جدیدی در مقاومت اسلامی شکل خواهد گرفت.

راهپیمایان تهرانی همچنین تأکید کردند با شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مرگ اسرائیل نزدیک‌تر شده و یقینا فرزندان این سردار رشید اسلام انتقام خون وی را می‌گیرند.

راهپیمایان تهرانی همچنین تأکید کردند: تروریسم جهانی از این پس باید شب و روز خود را با کابوس انتقامی که سربازان ایرانی از آنان می‌گیرند سپری کنند. 

2727

کد خبر 1338249

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • تبریک روز معلم به همکار با ۴۰ متن ادبی، زیبا و رسمی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند