Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شهادت سردار سلیمانی زمینه نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: پرداخت زکات باعث افزایش و برکت مال و ثروت و عامل سعادت دنیا و آخرت و امان یافتن از خشم و غضب الهی باعث دور شدن شیطان عامل دفع بلا و مرگ بد یکی از اعمالی که باعث می شود گناهان انسان پوشیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی با ابراز نگرانی از به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: اناالله و انا الیه راجعون سحرگاه امروز حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین آحاد بشر تروریست های آمریکایی و با دستور چهره منهوس و منفور ترامپ به شهادت رسید ما به این شهادت افتخار می کنیم و یقینا خون پاکش زمینه ظهور حضرت بقیه تعالی و زمینه نابودی آمریکا و اسرائیل را فراهم می کند و آمریکا یک جنایت بزرگ را مرتکب شد.  

وی افزود: شهادت حاج قاسم تمام دلها و قلب ها را به درد آورد اما دشمن بداند خبر شهادت تلخ بود اما این جبهه از نفس نمی ماند و این جبهه قاسم ها دارد و شهادت او مثل شهادت حمزه برای رسول الله است و از امروز آمریکا در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت و خون این شهید زوال آمریکا و اسرائیل را نزدیک خواهد کرد.

صلواتی حمله به حشد الشعبی را یک حماقت سیاسی و خطای راهبردی دانست و عنوان کرد: این اقدام آمریکا در حمله به حشد الشعبی و اقدام دیشب آمریکا در ترور سردار سلیمانی باعث انسجام ملت عراق و ایران و باعث محبوبیت حشد الشعبی و سبب تشدید روحیه ضد آمریکایی و ضد استکباری می شود و آنچه آشکار است آمریکا بازنده بازی شطرنج خاورمیانه خواهد بود.

امام جمعه قلعه رئیسی به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و گفت: بشریت مدیون حضرت زهرا(س) است و مجمع همه خیرات است و خیلی تلاش کردند این نور خدا را خاموش کنند اما نتوانستند و زندگی این بانوی عظیم الشان اگر چه کوتاه بود اما از جهت جهاد و مبارزه بود و در نهایت هم شهادت بود و زندگی حضرت زهرا(س) ویژگی های خاصی دارد که باید همسران و دختران ما این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهندو باید درس ولایت مداری و ولایت محوری را از این عصاره عالم خلقت درس گرفت.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل آمریکا سردار سلیمانی رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند

آفتاب‌‌نیوز :

«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما به دنبال یک صلح مبتنی بر راه حل دو کشور هستیم و اسرائیل باید پایبندی خود به صلح عادلانه و جامع را اعلام کند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: جامعه بین‌الملل اتفاق نظر دارد که تنها راه تضمین امنیت و صلح راه حل دو کشور است.

وزیرخارجه اردن تاکید کرد: فاجعه انسانی در غزه عمیق‌تر می‌شود و کودکان غزه در حال جان دادن از گرسنگی هستند. نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به سمت نابودی بکشاند.

وی افزود: تعداد شهرک‌های صهیونیستی اکنون به ۷۰۰۰ شهرک رسیده و شهرک‌سازی راه حل دو کشور را از بین می‌برد. نتانیاهو صلح را به تعطیلی کشانده و اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای پیش می‌برد.

ایمن الصفدی تاکید کرد: نتانیاهو اکنون شکست خورده و اسرائیل به دولتی منحوس تبدیل شده است. کاملاً مشخص است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

وی تاکید کرد: حماس آغازگر جنگ و نزاع نبوده و این را نمی‌توان انکار کرد. اسرائیل شرایط لازم را برای تشکیلات خودگردان جهت انجام وظایف خود فراهم نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵