Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مسلمان کردستان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی جنایت تروریستی آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی را محکوم کردند و مجاهدت‌های این سردار شهید در دفاع از کردهای منطقه را پاس داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، از صبح امروز که خبر شهادت سپهبد سلیمانی به صورت رسمی از رسانه‌ها مخابره شد همه شهرها و نقاط مختلف کردستان غرق در ماتم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم مسلمان کردستان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه از جلوی مصلی‌های جمعه به راهپیمایی ضدآمریکایی پرداختند و در شعارهایی که به زبان کردی و فارسی سر می‌دادند برای آمریکایی‌ها خط و نشان می‌کشیدند که غیرت کردها هیچگاه اجازه نمی‌دهد که از خون عزیزانشان بگذرند.

سنندجی‌های ولایت‌مدار در راهپیمایی‌هایی دشمن‌شکن و در فضایی غمگین و عزادار و با چشمانی گریان مسیر مصلی نماز جمعه سنندج تا میدان انقلاب این شهر را طی نموده و در تجمعی دشمن شکن با آرمان‌های سردار شهید سلیمانی تجدید بیعت کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این راهپیمایی با چشمانی گریان مسیر را طی نموده و با صداهایی رسا خطاب به سردمداران آمریکایی اعلام خون‌خواهی می‌کردند و در شعارهایی بیان می‌کردند که "همه ما قاسم سلیمانی هستیم"

و «مرگ بر ترامپ»، «مرگ بر آمریکا» و «اسراییل را محو خواهیم کرد» نیز از دیگر شعارهای راهپیمایان سنندجی بود.

در پایان این اجتماع مردمی نیز نمازگزاران کردستانی از همه نیروهای نظامی کشور خواستند که ضربه محکمی به آمریکایی‌ها وارد کنند که برای همیشه تاریخ فراموش نشود.

گزارش خبرنگاران فارس از دیگر شهرهای کردستان حاکی از خروش خودجوش مردمی علیه جنایات امریکایی و صهیونیست‌ها در شهادت سردار سلیمانی و همرزمان این شهید سرافراز جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/76/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان کردها شهید نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی