Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد و گفت: پاسداران سپاه امام سجاد(ع)‌ آماده حضور در نوک پیکان انتقام سخت ‌خواهند بود. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در پی شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی متن پیامی صادر و تاکید کرد پاسداران سپاه امام سجاد(ع)همواره آماده حضور در نوک پیکان انتقام سخت مورد اشاره ولی امر مسلمین جهان از دشمن جنایتکار خواهند بود و بزودی انتقام این خون‌های پاک را خواهند ستاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌امام جمعه زنجان: مقام شهادت اوج بندگی و ایمان است / انتقام سختی از جنایتکاران می‌گیریمفرمانده سپاه استان ایلام: شهادت سپهبد سلیمانی مژده فتح و پیروزی جهان اسلام در مقابل متجاوزان استرئیس سازمان عقیدتی ناجا: دشمنان کورد دل انقلاب نمی دانند که مردم ایران شکست ناپذیرند

متن پیام فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب-23)

سردار رشید سپاه اسلام،امید مستضعفان،یار و یاور امت اسلام و خار چشم دشمنان، «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی المهندس»معاون حشدالشعبی عراق توسط تروریست بالذات،شیطان اکبر،آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

خون پاک این مجاهد برجسته و سردار بت شکن درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد و جبهه ی باطل و در رأس آنها آمریکای خونخوار و رژیم سفاک صهیونیستی را به زوال نزدیک تر خواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از آحاد پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه امام سجاد(ع)،شهادت این اسطوره جهاد و شهادت را محضر بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء،امام خامنه ای حفظه الله تعالی و آحاد امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و اعلام می‌دارم پاسداران سپاه امام سجاد(ع)همواره آماده حضور در نوک پیکان انتقام سخت مورد اشاره ولی امر مسلمین جهان از دشمن جنایتکار خواهند بود و بزودی انتقام این خون‌های پاک را خواهند ستاند.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان

انتهای پیام/864/ش

R7555/P1377/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت