Web Analytics Made Easy - Statcounter

این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان محلی، خانواده های شهدا،رزمندگان و دیگر اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی (ره) تا چهار راه شهید طیبی گتوند برگزار شد.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار، خشم و انزجار خود را از این جنایت آمریکا و هم پیمانانش اعلام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گتوند در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن آمریکا و دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: این حرکت رذیلانه و خبیثانه تروریست های ارتش آمریکا بود که شبانه سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام اسماعیل اسدپور افزود: این اوج حقارت و ذلت آمریکا بود که نتوانست در میدان جنگ با سرداران و سربازان اسلام پنجه در پنجه به مبارزه برخیزد، لذا شبانه و با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی این اقدام ددمنشانه را انجام داد.

وی ادامه داد: وعده ما به آمریکایی ها و مزدوران آنها در منطقه این است که، قطعا منتظر انتقام سخت ایران باشند ، ما سیلی محکمی به استکبار جهانی خواهیم زد.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه آنان که درباره مذاکره با استکبار جهانی سخن می گویند امروز شاهد این جنایت بودند، افزود: این جنایت حاصل و نشانگر نوع تفکر سردمداران آمریکاست  ونشان می دهد آنها  این جنایت های بشری را به راحتی مرتکب می شوند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای درمحکومیت آمریکا و دیگر دشمنان ایران قرائت شد و مفاد آن با تکبیر مردم مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان گتوند در پیام هایی جداگانه شهادت سردارقاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

بامداد جمعه 13 دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها گتوند ایثار و شهادت خوزستان قاسم سلیمانی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند ایثار و شهادت خوزستان قاسم سلیمانی راهپیمایی گتوند ایثار و شهادت خوزستان قاسم سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود