Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه آمریکا با جنایت شب گذشته خود و ترور سردار سرلشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی خشم و نفرت دنیا را نسبت به خود را فروخت گفت روند انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی‌ها هرگز سست نمی‌شود. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های آئین سیاسی عبادی نماز جمعه سمنان این هفته سمنان، به جنایت بامداد امروز آمریکا در عراق و شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه آمریکا تصور می‌کند که با این جنایت خود یک نیروی انقلاب اسلامی ایران را گرفت اظهار داشت: اما آمریکا باید بداند که با این اقدام، خشم و نفرت دنیا را نسبت به خود را فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شهادت سردار سرلشکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روند انقلاب اسلامی هرگز سست نمی‌شود خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر پرچم از دست به این سردار افتاد؛ سردار دیگری آن را خواهد گرفت و این روند تا نابودی آمریکا ادامه دارد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: شهادت سردار سلیمانی بی‌پاسخ نخواهد ماندانصاری‌فرد: سردار سلیمانی مجموعه‌ای از خلوص، شجاعت، دلاوری و تبعیت از رهبری داشت/ او را باید الگو قرار دهیم

خطبه نماز جمعه این هفته سمنان به برخی ویژگی‌های شخصیتی سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهادت برای افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی آرزوی دیرینه بود؛ چراکه مردان خدا هرگز از جان دادن و حتی سر دادن در راه خداوند هراسی ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سربازی از سربازان ولایت خواند و اضافه کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رمز وحدت نیروهای انقلابی در جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه امت مسلمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به‌عنوان نماد مقاومت در برابر استکبار و تروریسم می‌شناختند عنوان کرد: در بیش از 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا شهدای زیادی را از ملت بزرگ ایران گرفته است.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه ریختن هیچ‌یک از این خون‌ها سبب کند شدن روند انقلاب اسلامی ایران نشده است خطاب به سردمداران آمریکا جنایتکار گفت: آمریکا باید بداند که با ریخته شدن هر یک از این خون‌ها، خون‌های در رگ‌های ملت ایران جاری شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با انتقاد از برخورد دوگانه مدعیان حقوق بشر با اقدامات آمریکا و سکوت آنان در قبال این جنایت ددمنشانه جنایتکاران آمریکایی تصریح کرد: این مسئله یک موضوع حقوقی بین‌المللی است اما امروز می‌بینیم دنیای آن‌هایی که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند را سکوتی مرگبار فراگرفته است.

وی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه برنامه‌ریزی‌ها و محاسبات آمریکایی‌ها را در عراق به هم ریخت گفت: زمانی آمریکا تصور می‌کرد با به وجود آوردن داعش می‌تواند کار منطقه را تمام کند؛ اما مجاهدات شبانه‌روزی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه محاسبات آن‌ها را به‌هم‌ریخته و نفس دشمنان منطقه را گرفت و آمریکا از همین عصبانی بود.

امام‌جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر به پیام فرمانده معظم کل قوا در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: بنا به فرموده امام خامنه‌ای، به‌زودی دست انتقام نیروهای مقاومت از آستین بیرون آمده و انتقام سختی را از آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن خواهد گرفت.

انتهای پیام/361/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان