Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، خواستار برنامه ریزی، پشتیبانی و هماهنگی‌های لازم نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه سازی دانش آموزان با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و صیانت از میراث گرانبهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت و اخلاص و ایثار، حاج قاسم سلیمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این بخشنامه آمده است:

«مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان...

با سلام و عرض تسلیت

خبر جانسوز شهادت سرباز فداکاراسلام، سردارمجاهد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط بالگردهای آمریکای جنایتکار در فرودگاه بغداد بار دیگر پرده از چهره دشمنان زبون این ملت برداشت و موجی از اندوه و نفرت علیه آنان ایجاد نمود و غم سنگینی بر قلب و روح مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی نهاد. سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، شجاعت و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود، که سال‌های سال برای عزت و سربلندی میهن عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکرد، از ویژگی های این مجاهد فداکار و انسان وارسته ایمان و اعتقاد بسیار قوی، ولایت مداری، دشمن شناسی و بصیرت، اخلاق و جنبه های عاطفی بود که با صلابت و شجاعت او، درآمیخته بود.

لذا ضمن تبریک به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تسلیت به تمامی عاشقان فی سبیل الله و مردم شریف ایران به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء گرامی، انتظار می‌رود با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و صیانت از میراث گرانبهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت و اخلاص و ایثار، حاج قاسم سلیمانی با برنامه ریزی، پشتیبانی و هماهنگی های لازم نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه سازی دانش آموزان به شرح برنامه‌های ذیل اهتمام جدی را به عمل آورید:

۱ -قرائت پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صبحگاه مدارس و آغاز امتحانات

۲ -قبل از شروع کلاس ها و برگزاری امتحانات، اجرای یک دقیقه سکوت برای احترام به روح ملکوتی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی

۳ -نیمه افراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مدارس، ادارات و فضاهای پرورشی

۴ -فضا سازی محیطی و نصب پرچم مشکی در مدارس و ادارات و فضاهای پرورشی و تربیتی

۵ -برنامه‌ریزی برای سخنرانی و آگاه سازی دانش آموزان به جنایات، دسیسه‌ها و دشمنان این کشور توسط معلمان، مربیان وافراد آگاه وتحلیلگر، به عنوان نمادی از محصول تربیت همه جانبه

۶ -اجرای مراسم صبحگاه با شعار محوری و طنین صدای مرگ بر آمریکا

۷- نصب بنر و تمثال زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی

۸ -قرائت قرآن و فاتحه توسط دانش آموزان و معلمان

۹ -بهره گیری از ظرفیت شوراهای دانش آموزی و تشکل‌های دانش آموزی در اجرای برنامه‌ها

۱۰ -بهره گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های داخلی مدارس برای جریان آفرینی و نکوداشت فرهنگ مقاومت

۱۱ -توزیع شربت و خرما و ذکر فاتحه و صلوات در مدارس».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شهادت سردار سلیمانی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟