Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هیئات مذهبی فارس ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، از برپایی مراسم‌های گرامیداشت و موكب‌های عزاداری توسط هیئات مذهبی در نقاط مختلف استان خبر داد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت:‌ از هیئات مذهبی و اهالی مساجد درخواست می‌شود امشب، 13 دی‌ماه و فرداشب بعد از نماز مغرب و عشاء با شمع و گل و پلاكاردهای تسلیت به سمت مراكز سپاه در محلات مختلف رفته و جلوی این مراكز به یاد سردار قاسم سلیمانی شمع روشن كرده و به پاسداران گل اهدا كرده و پرچم‌های تسلیت نصب كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برپایی مراسم‌های گرامیداشت و موكب‌های عزاداری توسط هیئات مذهبی در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: از آنجایی كه تأمین امنیت ایران اسلامی و سربلندی خطوط مقاومت شیعه در منطقه مدیون جانفشانی‌های مکرر سردار شهید مقاوت حاج قاسم سلیمانی و یارانش است، باید به نحو شایسته و درشأن شهدا و یاران امام حسین(ع) با برپاداشتن مراسم گرامیداشت، یاد آنان را گرامی داریم.
محمدیان اظهار كرد: در این راستا از اقلام مختلف طبق‌ها، علم‌ها و پرچم‌های یا حسین(ع) وعزا و ترجیحاً برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان مقام شهدای مذکور را گرامی خواهیم داشت.
رئیس شورای هیئات مذهبی فارس تأكید كرد: قطعاً راه شهدا به کوری چشم ایادی استکبار تا ظهور حضرت مهدی( عج) ادامه خواهد یافت.
بنا بر این گزارش، همچنین شورای هیئات مذهبی شیراز و استان فارس نیز به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، پیام تسلیتی صادر كردند كه در آن آمده است: «شهادت آرزو و نهایت کار عاشقان حسین(ع) است. آسمانی شدن فرمانده اصلی خطوط مقاومت شیعه را باید به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اسلام، تمامی رزمندگان خطوط مقاومت و دوست‌داران اهل بیت تسلیت و به خانواده معزز ایشان تبریک گفت.
این عزیز گرانقدر همچون مقتدایش حضرت ابوالفضل (ع) دستان و بدن خود را در راه دفاع از حریم ولایت و راه حسین (ع) تقدیم كرد و اگر جز این بود باورش دشوار بود.
بدیهی است کل هیئت‌های مذهبی نه فقط در شیراز و استان فارس بلکه در سراسر محلات شیعه‌نشین دنیا شهادت این عاشق راه حسین (ع) و مدافع حریم ولایت را گرامی خواهند داشت».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شهيد سردار قاسم سليماني هيئات مذهبي فارس موكب هاي عزاداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس