Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی باشگاه شهر خودرو گفت: اگر باشگاه نساجی از قوانین مطلع باشد، دست به هر اظهارنظری نمی‌زند. تاریخ انتشار: 16:06 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۹۵۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، جواد طاری‌بخش در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده در رابطه با قرارداد حسن جعفری با شهرخودرو اظهار داشت: به شایعات توجه نمی‌کنیم و قرارداد امضاشده میان جعفری و شهرخودرو هیچ ایرادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه باشگاه نساجی مدعی شده جعفری تحت قرارداد این تیم بوده صحت ندارد. آن‌هایی که به ما به بهانه این انتقال، انگ بی‌اخلاقی زدند در نظر داشته باشند که پیش از اظهارنظر باید قوانین را به دقت مطالعه کنند. مطمئنا اگر دوستان در باشگاه نساجی از قوانین مطلع باشند، دست به هر اظهارنظری نمی‌زنند. بیان صحبت‌های احساسی و بی‌منطق از سوی شخصی که در باشگاهی لیگ برتری سمت دارد، قطعا زیبنده فوتبال ایران نیست.

طاری‌بخش اضافه کرد: همواره سعی کرده‌ایم در فضایی آرام و حرفه‌ای گام برداریم و توجهی به این قبیل صحبت‌ها که با اهدافی خاص منتشر می‌شود نداریم. با توجه به اینکه در آستانه آغاز رقابت‌های آسیایی هستیم، تمام تمرکزمان روی موفقیت هرچه بیشتر نماینده ایران است و دیگر وقتی برای توجه به این صحبت‌های عجیب، احساسی و غیرمسئولانه برخی افراد نداریم.

سخنگوی باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: از روز شروع به کار در بالاترین سطح فوتبال ایران و به ویژه از روز‌هایی که دکتر فرهاد حمیداوی مالکیت باشگاه را به عهده گرفته‌است، سعی کرده‌ایم به شکلی کاملا حرفه‌ای و ساختارمند در راه خود قدم برداریم و با کسب نتایج خوب، شادی را به دل هواداران خوب‌مان هدیه کنیم. در رابطه با خرید‌های صورت‌گرفته در نیم‌فصل نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر نوزدهم نیز باید تاکید کنیم که باشگاه شهرخودرو خراسان پیش از هر اقدامی، استعلام‌های لازمه را از سازمان لیگ برتر اخذ نموده‌است و به عنوان یک باشگاه واقعا خصوصی در فوتبال ایران، مخالف هرگونه کار غیرقانونی در فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: حسن جعفری، بازیکن سابق نساجی پیش از حضور در مشهد و امضای قرارداد با باشگاه شهرخودرو خراسان، قراردادش را با حضور در سازمان لیگ فسخ کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو شهر خودرو نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078783 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند