Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پس از اطلاع از خبر شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میعادگاه‌های نماز جمعه شتافتند و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رِژیم صهیونیستی سردادند.

مردم شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی و در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی با محکوم کردن جنایت هولناک آمریکا، خواستار پاسخ کوبنده به این جنایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان و تجمع کنندگان سیستان و بلوچستان پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر استکبار، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت قهرمان ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفتند.

مردم سیستان و بلوچستان در تجمعات و راهپیمایی‌های گسترده با شعار « ای رهبر آزاده - آماده‌ایم آماده» حضور همیشگی خود را برای مقابله بر هرگونه تهدید استکبار جهانی اعلام داشتند.  

نمازگزاران سیستان و بلوچستان با تاکید بر این که نباید خون شهدا پایمال شود از مسوولان کشوری خواستند که به این اقدام آمریکا پاسخی کوبنده دهند.

امام جمعه جمعه خاش با محکوم کردن حادثه تروریستی فرودگاه عراق که از سوی آمریکا رخ داد اظهار داشت: خون شهیدان ما پایمال نمی‌شود و قطعا ملت بزرگ ایران و امت اسلامی انتقام سختی از دشمنان استکباری می‌گیرند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: آمریکاییها ریشه و عامل اصلی ایجاد فتنه و نا امنی در دنیا هستند و با عمل ننگین و جنایتکارانه خود در ترور سربازان رشید سپاه اسلام چهره زشت و منحوس خود را نشان دادند.
وی بیان کرد: سردار سلیمانی در قلبها زنده است و جاودانه و عزتمندانه به شهادت رسید و برای مردم ایران و دنیا یک قهرمان پر افتخار به شمار می‌رود.

امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: سردار سلیمانی سربازی برای اسلام بود و برایش شیعه و سنی تفاوتی نداشت و همواره از حریم امت اسلامی شجاعانه دفاع می کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی تصریح کرد: سربازان اسلام و رهبری با ویژگی مقاومت، ایثار و مبارزه علیه استکبار راه شهدا را ادامه می‌دهند و ریشه ظلم و ستم مستکبران را می‌خشکانند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در عراق گفت: شهادت سپهبد سلیمانی و یاران با وفای ایشان آرزوی هر مسلمان، آزادی خواه و عدالت طلب بوده و به جهان استکبار اعلام می‌کنیم که با شهادت رزمندگان سپاه اسلام جبهه مقاومت و مقابله با ظلم تقویت می شود.

بامداد جمعه 13 دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ایثار و شهادت زاهدان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ایثار و شهادت زاهدان قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان ایثار و شهادت زاهدان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود