Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:37:19 GMT

شهادت سردار سلیمانی نهضت مقاومت را سرعت بخشید

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۳۸۹۲

شهادت سردار سلیمانی نهضت مقاومت را سرعت بخشید

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم سمنان علیه اقدام تروریستی شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سردار سلیمانی محبوب دل ملت ایران، امت مسلمان و فراتر از جهان اسلام بوده و حذف فیزیکی او، طی راه و مسیر را متوقف نمی‌کند.
وی ادامه داد: اقدام بی‌شرمانه دشمنان و شهادت سلیمانی سرعت انقلاب و نهضت مقاومت را متوقف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اقدام سخیف دشمنان و شهادت سردار سلیمانی خونی تازه به رگ‌های مقاومت تزریق کرده و موجب تجدید حیات محور مقاومت و منشا شروع شمارش معکوس نابودی جهان استکبار شده است.
سردار دامغانی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی استکبار جهانی را بیش از پیش برای جهانیان آشکار ساخت و راه شهید با تکیه بر جوانان برومند این مرز و بوم با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مردم ولایت‌مدار شهر سمنان با حضور پرشور خود در راهپیمایی محکومیت اقدام سخیف دشمنان و شهادت سردار سلیمانی بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گوشزد کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها سمنان ایثار و شهادت راهپیمایی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ایثار و شهادت راهپیمایی قاسم سلیمانی سمنان ایثار و شهادت راهپیمایی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا