Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های استادی فعال در پی شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تعدادی از روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های فعالی دانشگاهی پیام‌هایی را در پی شهادت سردار سلیمانی منتشر کردند.

در پیام حسین علی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام آمده است: شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی را به محضر بقیه الله الاعظم عج و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و همه مجاهدان و آزادی خواهان تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام آمده است: حاج قاسم نماد ایثار و جهاد و مقاومت و عزت خواهی ملت آزاده ایران در گام اول انقلاب بود که پایانی جز شهادت برایش کوچک بود. خون پاک و شهادت پر افتخار این سردار بزرگ شاهد صدقی بر درستی گفتمان مقاومت و عزت و چراغ درخشان و الگوی نیکویی برای نسل جوان در بستر گام دوم انقلاب خواهد بود.

در ادامه پیام نوشته شده است: نهضت مقاومت گر چه سید الشهدای خود را تقدیم نمود اما این سرزمین طیب شاهد رویش حاج قاسم ها در چله دوم انقلاب خواهد بود که قوی تر از این گفتمان دفاع کرده و مایه عزت نهضت و شکست دشمنان خواهد بود و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

محمدرضا زمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

«الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیایه

شهادت سلیمان سپاهیان، پاسدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی را که در راه اعتلای اسلام غیورانه جان خویش را فدا کرد، تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

بدون شک،فرهنگ مقاومت قدرتمندانه و حسابگرانه پاسخ محکمی برای شهادت این فرمانده دلاور و همراهانش تنظیم خواهد کرد و البته راه مقاومت ماندگار است.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام جهادگر میدان مبارزه حق علیه باطل، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر این ضایعه بزرگ را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، ملت بزرگ ایران و کلیه دانشگاهیان خصوصا دانشگاهیان پیام نور تسلیت عرض می نمایم.»

درخواست جنبش استادی ایران از شورای عالی امنیت ملی برای طراحی اعدام انقلابی رئیس ستاد ارتش آمریکا، پنتاگون و آژانس اطلاعات مرکزی (سیا)

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به نمایندگی از جنبش استادی ایرانی در پی شهادت سردار سلیمانی پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

«شهادت سپهبد اسلام و ایران ؛ حاج قاسم سلیمانی به حضور خدای قادر متعال و حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه مبارک و به ایران عزیز تسلیت باد؛ چنانکه مستحضرید دو حق بر شهادت فرمانده وطن و سپهبد اسلام و مقاومت مترتب است ؛ نخست حقی است که او پس از سال‌ها مجاهدت در عرش الهی به دست آورد که همانا شهادت فی سبیل‌الله است اما حق ملت و نظام سیاسی ایران از این ترور مخفیانه و پنهان دولت بالذات تروریست آمریکا این است که باید بصورت رسمی در دستور کار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن به مرحله اجرا در آید؛ و آن این است که با توجه به نص صریح قرآن؛ ترور سپهبد اسلام و ایران از سوی دولت متجاوز آمریکا باید مقابله به‌مثل شود، اگر کشتن رئیس‌جمهور وحشی آمریکا از حیث عرفی و فنی در ترازی برابر برای مقابله به‌مثل قرار نگیرد باید به‌صورتی کاملا رسمی و علنی تلاش کرد رئیس پنتاگون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا یا رئیس آژانس اطلاعات مرکزی ( سیا) را محور انتقام صریح در عملیات بزدلانه و مخفی اخیر آمریکا قرار داد.

همچنین اگر اعدام انقلابی جرثومه‌های گفته شده به سهولت میسور نباشد باید ترتیبی اتخاذ کرد تا سفرا و نمایندگان عالی رتبه و رسمی دولت جنایتکار آمریکا در منطقه با امکانات بین‌المللی محور مقاومت به درک واصل شوند؛ اگرچه این اقدامات به برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق و طولانی نیازمند است اما جنبش استادی ایران توقع دارد تحقق این مطالبه تاریخی با روحیه‌ای جهادی و با پیگیری های شبانه روزی در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

بی‌شک برنامه‌ریزی جهادی و برق آسای آن شورا یعنی برنامه رسمی انتقام، نزد جهانیان و بخصوص بین‌الملل اسلامی و در پیشگاه ملت بزرگ ایران ونیز با گوهر عقل و خرد، قابل درک و اقدامی ستایش‌آمیز است و آزادیخواهان جهان در برابر آن سر تعظیم فرود خواهند آورد.»

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی زارعی بسیج اساتید کشور رئیس دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت شهید "فرزین بلیان " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی بانه، گفت: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: این واقعه تلخ و جنایتکارانه در به شهادت رساندن مرزبان عزیزمان "فرزین بلیان" در منطقه مرزی بانه همه ما را اندوهگین و بار دیگر اوج قساوت و کینه دشمنان این مرز و بوم مقدس را برملا ساخت. 

وی با اشاره به فرموده قرآن «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: خداوند به رسول اکرم(ص) فرموده (ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا همواره زنده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور تصریح کرد: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی بیان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی همچون شهید «بلیان» شاهدی بر این ادعا است.

آزادی عنوان کرد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،  پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی