Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: سردار قاسم سلیمانی فرماندهی رشید بود که نام او سران استکبار را به لرزه در می‌آورد.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی باسابقه ترین امام جمعه کشور عصر جمعه ۱۳ دی ماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بار دیگر استکبار جهانی دست به جنایتی بزرگ زد و فرزندی رشید و دلاور را از ملت گرفت؛ سردار قاسم سلیمانی فرماندهی رشید بود که نام او سران استکبار را به لرزه در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: اگر چه لباس شهادت زیبنده قامت او بود ولی داغ او ملت را عزادار کرد، قطعا انتقام خون این شهید سرافراز گرفته خواهد شد و خواب راحت از آمریکا و اسرائیل گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهادت پرافتخار سردار سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس و همراهان را به مقام معظم رهبری (مدظله) و خاندان محترم این شهدا تبریک و تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی را برایشان آرزومندم.

به گزارش ایسنا، در حوالی سال ۱۳۵۴ بود که مردم ورامین از طریق آیت الله العظمی گلپایگانی از آیت الله محمودی دعوت کردند که برای انجام امور فرهنگی و تبلیغی به دیار ۱۵ خرداد سفر کند و امام جمعه فعلی ورامین با توجه به شناختی که از قیام تاریخی ۱۵ خرداد این منطقه داشت، دعوت مردم ورامین را پذیرفت.

آیت الله محمودی در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی، محور فعالیت مبارزاتی در ورامین بود و نیروهای مذهبی حول محور شخصیت مبارز جمع شده و اقدام به مقابله با رژیم پهلوی می‌کردند.

آیت الله محمودی در آگاه سازی مردم ورامین در شناخت ماهیت دستگاه حاکمه نقش محوری را ایفا کرده و پرچمدار قیام تاریخی ۱۰ دی ماه ۱۳۵۷ در ورامین بود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در آبان ماه ۱۳۵۸ آیت الله محمودی با حکم امام خمینی به عنوان امام جمعه ورامین منصوب شد و هم اکنون قریب به چهار دهه در کسوت امامت جمعه در این شهرستان منشأ برکات فراوانی برای دیار ۱۵ خرداد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟