Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، عصر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اهواز گفت: شهید حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشاند و داعش را طبق وعده ۳ ماهه‌ اش از بین برد که نشان دهنده مدیریت جهادی است و ما امروز اگر جمع شدیم باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز مردم جهان اسلام عزادار هستند حاج قاسم یک بینش بود و همه ما و جهان اسلام حاج قاسم هستیم و ایمان داریم به وعده خداوند که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد.

سردار خادم الشهدا بیان داشت: شهادت این عزیز پیروزی بزرگی برای ما است و این شهادت هراس به دل سراسر آمریکا انداخته است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان اینکه سردار سلیمانی از عملیات کربلای ۵ آمادگی شهادت را داشت، تصریح کرد: همانطور که در تمام جنگ‌ها مالک‌اشترِ امام علی (ع) در نوک پیکان نبرد‌ها بود حاج قاسم نیز به همین گونه پیشقدم بود.

او ادامه داد: حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشاند و داعش را طبق وعده ۳ ماهه‌ش از بین برد که نشان‌دهنده مدیریت جهادی است و ما امروز اگر جمع شدیم باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم.

سردار خام سیدالشهدا افزود: ترور و تروریست از اول پیروزی انقلاب متعلق به آمریکایی‌ها بوده است و تکلیف ما در حال حاضر تبعیت از مقام معظم رهبری است.

او تصریح کرد: راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و در آستانه پیروزی‌های انقلاب اسلامی باید با وحدت و انسجام در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌

امام جمعه بندرعباس گفت: وعده مسئولان در زمینه عملیات نظامی تحقق یافت حال نوبت دولت است تا در زمینه اقتصادی به وعده‌های خود عمل کند و گرفتاری مردم را کاهش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های ‌این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم جامعه نخبگان شامل دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی در حال حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند. 

وی افزود: این حرکت دانشجویان و آزادی‌خواهی آنان نشان می‌دهد سیاست‌های دوگانه غرب شکست خورده و کشورهای اروپایی و آمریکا حیثیت و آبروی خود را با دفاع از رژیم صهیونیستی از بین برده‌اند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: بیداری انسانی در جهان افزایش یافته و رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را با حمایت آمریکا و سایر هم پیمانانش می کشد اما به زودی رو به زوال خواهد رفت. 

وی در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی تصریح کرد: وعده مسئولان در زمینه عملیات نظامی تحقق یافت حال نوبت دولت است تا در زمینه اقتصادی به وعده‌های خود عمل کند و گرفتاری مردم را کاهش دهد. 

‌مسلمین عبادی زاده در ادامه با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان گفت: سفر رئیس قوه به هرمزگان سفر پر خیر و برکتی برای استان بود و یکی از معضلات 50 ساله قشم در حوزه اسناد رفسنجان حل شد.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه گمرک و اموال تملیکی که مشکلات کهنه‌ای بودند هم با در دولت سیزدهم و با همراهی دستگاه قضایی کاهش یافته و بسیاری از کالاها تعیین تکلیف شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها