Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شهادت سردار سلیمانی، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه اعلام کرد: تمامی مدارس کشور در روز‌های شنبه و یکشنبه باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این مرکز، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را که به دست تروریست‌های پلید آمریکایی به مقام رفیع شهادت نایل آمده است را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محترم، فرماندهان سپاه پاسداران، ارتش، خانواده بزرگ آموزش و پرورش و مردم انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهنگیان و دانش آموزان عزیز به مانند همه ملت ایران در فراق این سرباز ولایت و پاسدار رشید اسلام در سه روز آینده عزادار خواهند بود و مراسمی متناسب با این ایام و در بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از جمله آزادی خواهی، وطن دوستی، صلح طلبی، عدالت جویی و ستم ستیزی برگزار خواهند کرد.

ضمنا به اطلاع می‌رساند در روز‌های شنبه و یکشنبه تمامی مدارس کشور باز خواهد بود و به فعالیت خود در چارچوب برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت ادامه می‌دهد.

سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، شجاعت و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که برای عزت و سربلندی میهن عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکرد، از ویژگی‌های این مجاهد فداکار و انسان وارسته ایمان و اعتقاد بسیار قوی، ولایت مداری، دشمن شناسی، بصیرت و اخلاق بوده است؛ لذا مدارس کشور با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و صیانت از میراث گرانبهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت، حاج قاسم سلیمانی با انجام برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه سازی دانش آموزان در راستای زنده نگاه داشتن راه آن شهید بزرگوار اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلیمانی سپاه قدس تعطیلی مدارس مدارس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی

متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده ،‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده ،‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 1403/02/18 اقدام کنند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان