Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین پس از برگزاری تظاهرات در سوگ شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند. 

فرماندار شهرستان بروجن با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: به طور یقین شهادت و جان‌فشانی این مرد بزرگ منجر به تحول و نبرد نهایی بین حق و باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ملکی روز جمعه در راهیپمایی ضد آمریکایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  تاکید کرد: سردار سلیمانی همواره خود را وقف خوبی‌ها کرده بود و مقاوم معظم رهبری بارها سردار سلیمانی را به عنوان شهید زنده خطاب فرمودند.

ملکی تاکید کرد: ‌تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن مراسم مختلف مرتبط با یادبود و گرامی‌داشت شهید سلیمانی را در این شهرستان برگزار خواهند کرد.

اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز با صدور پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را برملا شدن دوباره وجهه پلید و غیرانسانی دولت خونخوار آمریکا و ایادی صهیونیستش دانستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی از انجام تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی و آیین گرامیداشت مقام این سرداری بزرگ اسلام خبر داد.

اقبال عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز جمعه و در پی اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی، با برگزاری جلسه شورای تامین استان در راستای تامین امنیت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده دلاور تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از اقامه نماز جمعه مردم شهرهای مختلف استان در اعلام انزجار از سیاست‌های استکباری آمریکا و تروریسم بین‌الملل و اعلام آمادگی برای تداوم راه سردار سلیمانی راهپیمایی کردند.

عباسی تصریح کرد: همچنین در روزهای آینده آیین‌هایی برای گرامیداشت مقام شامخ سردار سلیمانی در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،‌ رهبر معظم انقلاب اسلایی ایران در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی بروجن چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری