Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشگر ویژه سازمان ملل در واکنش به ترور فرمانده سپاه قدس ایران، آن را اقدامی غیرقانونی و بر خلاف قوانین حقوق بین الملل ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اگنس کالامارد، گزارشگر ویژه سازمان ملل، با انتشار پیام‌هایی در توئیتر در این رابطه نوشت: ترور هدفمند قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس غیرقانونی و نقض قوانین حقوق بین الملل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت: استفاده از پهپادها و سایر تجهیزات برای ترور هدفمند قانونی نیست. بر اساس قوانین بین الملل حقوق بشر استفاده از تسلیحات مرگبار تنها زمانی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد که برای دور کردن یک تهدید جدی به این تجهیزات نیاز اساسی وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان ملل قاسم سلیمانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • پولشویی
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد