Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@08:22:53 GMT

او رشته تسبیح اتحاد ایران بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۵۲۸۷

او رشته تسبیح اتحاد ایران بود

هربار که بحث میان دانشجویان بر سر اوضاع منطقه شکل می گرفت و سخن از سردار به میان می آمد او تنها می گفت شماها نمی دانید و درک نخواهید کرد که او تا چه اندازه میان عراقی ها عزیز است. وقتی او به محله های فقیر سر می زند زن ها برایش کل می کشند. عراقی ها برای او نذر میکنند. عراقی ها خود را مدیون سردار می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانشجویان پرسید ایا این به نفع سردار است که تصاویر او همه جا منتشر می شود؟ ممکن است جانش به خطر بیفتد! استاد در پاسخ گفت: این ایده خود سردار بوده است. استاد دیگر توضیح نداد چرا سردار این را خواسته است؟ بعدها در درس های مربوط به استراتژی های جنگ متوجه شدم که انتشار تصاویر با لباس رزم یک نوع حربه و تاکتیک جنگ به حساب می آید با هدف اینکه ترس و دلهره بر دل دشمن غلبه کند.

شهادت او،  امروز ، آن استراتژی را بیشتر هویدا کرد؛ اینکه ایالات متحده یک جنگ دیگر را به جان بخرد و روزی ترامپ افتخار کند که یک قهرمان را از پا در آورده است!

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد. او پس از چهار دهه مجاهدت خالصانه، مومنانه به وصل یار رسید. سردار سلیمانی تنها کسی بود که توانست نسل جدا شده از انقلاب را با آرمان های امام(ره) و نسل انقلابی و مومن متصل کند.

او کسی بود که همه اقشار جامعه اعم از احزاب سیاسی، سلبریتی، هنرمندان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان او را قهرمان خود می دانستند و تنها مهره ای بود که طیف جامعه را یکدست کرده بود و او را از صمیم قلب دوست می داشتند. نه تنها در ایران بلکه در عراق و سوریه نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود.

منزل او در کرمان، در ساده ترین حالت ممکن اراسته شده بود. او سرداری بود از دل مردم، کسی که مومنانه برای وطنش مبارزه کرد. کسی که هیچگاه وارد بازی های سیاسی نشد و تنها هدف خود را برای حفظ میهن دنبال کرد و خالصانه برایش جنگید. او رشته تسبیح اتحاد ایران بود.

او تنها استراتژیست تاریخ جمهوری اسلامی بود که تاکتیک های جنگی اش همچنان برای مقامات اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا مجهول است. کسی که چهار دهه دشمنان را در منطقه آچمز نگه داشت تا به مرزهای ایران تجاوز نکنند.

سردار ما عزیز بود و عزیز رفت. امروز، ایران مانند کودکی که مادرش را از دست داده است، یتیم است. او حافظ جان ما بود و برای همیشه به دیار حق شتافت.

چهلمین روز شهادت او 22 بهمن است!

کد خبر 1338326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران