Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمود صادقی،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  سردار سلیمانی معمار نابودی داعش بود. وی با بیان اینکه تکلیف آنهایی که از شهادت سردار سلیمانی خوشحال هستند، از اول هم معلوم بود.

صادقی ادامه داد: سردار سلیمانی از اسطوره‌های دفاع مقدس بود و از نمادهای وحدت ملی به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی مورد علاقه و توجه همه گروه‌های سیاسی و آحاد مختلف قرار داشت و شهادت ایشان  می‌تواند موجب تقویت امنیت ملی باشد.

این نماینده مجلس همچنین در صفحه شخصی خود در تویتر هم نوشت: شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی فراتر از جناح‌ها، نام‌ها و طیف‌های سیاسی محبوب همه بود. ملت ایران با وحدت و همبستگی خود انتقام شهادت او را از متجاوزان آمریکایی خواهد گرفت.

وی پیش از هم در تویتی دیگر نوشته بود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد فداکاری، ایثار و مبارزه با تروریسم را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت می‌گویم.

کد خبر 475131 برچسب‌ها قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شفت که با حضور مسؤولان و فرهنگیان در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن یاد و خاطر شهید استاد مطهری و امید زاده معلم فداکار شفتی و تبریک این هفته اظهار کرد: تعالی رشد و توسعه هر جامعه درگرو آموزش و پرورش صحیح است.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند بیان کرد: رفتار و منش یک معلم باعث می‌شود که دانش آموزان آینده خود را هدف گذاری کنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه امروزه سکانداران علم و فرهنگ معلمان هستند، ادامه داد: معلمان نقش بسیار بالایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و همه ما باید قدردان این قشر از جامعه باشیم.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، تصریح کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسوولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

فرماندار شفت گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

گفتنی است، در پایان این همایش از معلمان نمونه شهرستان شفت با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6099498

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند