Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ گل برتر لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما ده گل زیبا و دیدنی از ستاره ای مطرح در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.

لیگ قهرمانان اروپا مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از ۱۹۵۵ برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.باشگاه فوتبال رئال مادرید موفق ترین تیم این جام است و باشگاه فوتبال لیورپول در حال حاضر قهرمان فعلی این جام است.

تا سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد.و ازین تاریخ به بعد تنها نام ان تغییر کرد اما چیزی که به تغییر فرمت معروف است رخ نداد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های لیگ اروپا (جام یوفا سابق) و جام برندگان جام اروپا (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا گل های لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان 2019 لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (70.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم