Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:40:42 GMT

پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۶۴۰۷

پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او سید محمد تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سردار سرافراز اسلام و قهرمان پر آوازه مظلومان و آزادیخواهان جهان شهد شیرین شهادت نوش کرد و بعد از عمری مجهاهدت در راه خداوند مزد زحمت گرفت و به لقای مولا و مقتدایش امام حسین علیه السلام نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوارا باد این توفیق و مبارک باد این قبای سرخ که زیبنده آن قامت موزون است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از خیل مجاهدان فی سبیل الله بود که حضورش حاضران را یادآور شاهدان شهیدی بود که هر کدامشان اسوه ای بی بدیل برای دلدادگان مکتب سرخ علوی و جویندگان زلال معرفت فاطمی بودند.

بی شک خون این شهید والا مقام و دیگر شهیدان همراه علی الخصوص مجاهد سربلند شهید حاج ابو مهدی المهندس جریان مقاومت را شکوه و طراوت تازه ای خواهد بخشید و خباثت چهره جهان کفر و در رأس آنها دولت منفور امریکا و رژیم تروریست صهیونیستی را بیش از پیش بر همگان آشکار می کند و موجب اتحاد و انسجام مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت برای ادامه راه ترسیم شده خمینی کبیر (ره) تحت زعامت فقیه عالیقدر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) خواهد شد.

اینجانب از طرف خود و همکاران داغدارم در صدا و سیمای فارس شهادت این شهید والامقام و یاران همراهش را به محضر مولا و مقتدایمان حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب ،مردم شریف و انقلابی استان قدر شناس و شهید پرور فارس همرزمان آن شهید عزیز در نیروهای مسلح بویژه سپاه سربلند تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال توفیق ادامه راه این مجاهدان را برای همگان مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی صدا و سیما استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق (ع) گفت: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس درخصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ما است، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه شهید مطهری معلم تراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

وی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی خاطرنشان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)