Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمیاندگی ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آئین بزرگداشت ‌شهید سپهبد قاسم سلیمانی شنبه ۱۴ دی در حسینیه ثارالله اردبیل از سوی سپاه حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود‌. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام میثم فیاضی در گفتگو با خبرنگار تسنیم اردبیل ضمن عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، خبر داد:  آئین بزرگداشت ‌شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت 9:30 شنبه 14 دی در حسینیه ثارالله اردبیل از سوی سپاه حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه فردا صبح با حضور پرشور اقشار مختلف برگزار می‌شود که مردم دارالارشاد اردبیل یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد سلیمانیزندگینامه سردار قاسم سلیمانی در برنامه درسی قرار می‌گیردمراسم پاسداشت شهید سپهبد ‌قاسم سلیمانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد‌

مسئول دفتر نمانیدگی ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی افزود: این شهادت مایه فخر جهان اسلام است، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها پیش او را شهید زنده نامیدند و حقیقتاً تنها شهادت، برازنده‌ شهید سلیمانی بود که بهترین مدال برای چنین انسان‌هایی مدال شهادت است.

حجت الاسلام میثم فیاضی اشاره کرد: دشمن با این اقدام در پی محدودیت و حذف قاسم سلیمانی در جهان بود اما امروز اراده‌ی الهی او را جهانی کرد و جهانی خواهد ماند؛ همگان پس از این اتفاق دیدند که این نام و شخصیت ابدی شد.

وی افزود: امروز استان اردبیل از ساعات اولیه خبر شهادت شهید سپهبد سلیمانی همچون سراسر میهن اسلامی در سوگ نشست و داغدار شهادت سردار سلیمانی شد که از حضور ملت شهید پرور استان اردبیل که همیشه نسبت شهدا محبت و ارادت دارند تقدیر و قدردانی میکنم.

مسئول دفتر نمانیدگی ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: ملت عزیز استان اردبیل امروز با شهدا بیعتی دوباره بستند و با راهپمیایی ضد استکباری خود پیامی بزرگ نسبت به دشمنان دادند که در مقابل حیله های دشمنان ایستاده اند و از خون شهدا بویژه خون شهید قاسم سلیمانی که جان خود را در راه دین اسلام و قرآن فدا نمودند دفاع خواهیم کرد و در مقابل تمام توطئه های دشمن می ایستیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان