Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران تسلیت گفت و عنوان کرد:بار دیگر دستان استکبار جهانی به خون یکی دیگر از سرداران سپاه اسلام آغشته شد و در اقدامی ناجوانمردانه کینه و دشمنی خود را با اسلام ناب محمدی آشکار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 20:23 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۰۲۰

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از سازمان زندان ها،رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ…
سوره توبه آیه۲۰

بار دیگر دستان استکبار جهانی به خون یکی دیگر از سرداران سپاه اسلام آغشته شد و در اقدامی ناجوانمردانه کینه و دشمنی خود را با اسلام ناب محمدی آشکار نمودند.

سردار مجاهد بی مرز حاج قاسم سلیمانی که عمر با عزت خود را خالصانه و در نهایت خضوع در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و عشق به آل الله سپری نمود امروز به خیل شهیدان گلگون کفن میهن پیوست. یقیناً این شهید بزرگوار با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را در تمام منطقه سیراب خواهد نمود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت آن سردار بزرگ به پیشگاه مقام معظم رهبری”مدظله العالی” و امت شهید پرور ایران به ویژه خانواده معزز آن شهید عزیز، علو درجات، آمرزش الهی و همنشینی با شهیدان عاشورا را برای آن سردار عالی مقام مسئلت می‌نمایم.

 

جهانگیر

بیشتر بخوانید زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سازمان زندانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان