Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:16:31 GMT

لاریجانی در منزل سردار سلیمانی حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۶۹۷۴

لاریجانی در منزل سردار سلیمانی حضور یافت

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در منزل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده و فرزندان وی تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(جمعه، ۱۳ دی ماه) در منزل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده و فرزندان وی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در منزل سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و نام  این سردار رشید سپاه اسلام را گرامی داشت و ضمن تسلیت گویی به خانواده ایشان، برای آنان  صبر و اجر آرزو کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت