Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام به این شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ»

شهادت سپهبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ذوالفقار ولایت و بزرگ‌مرد محور مقاومت جهان اسلام، که بیش از چهار دهه از عمر گران‌مایه و پربرکت خود را در راه پاسداشت حق و عدالت و عزت مظلومان جهان صرف کرد، مایه اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک ایران عزیزمان برای همیشه مدیون ایثار و از خودگذشتگی سردار سلیمانی خواهد بود و نام و خاطره ایشان در ذهن و قلب همه دوستداران ایران اسلامی و حق و عدالت و مظلومان جهان  خواهد ماند.
به‌طور قطع موفقیت جبهه اقتصادی کشور در شرایطی که تحریم‌ها به اوج خود رسیده‌اند مدیون صلابت و ایمان سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی است که با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.
اینجانب شهادت سپهبد رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله)، نیروهای غیور مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عموم شیعیان و آزادگان جهان و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی تسلیت شرکت ملی صنایع مس ایران حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه