Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردار سلیمانی در ایام سیل همکاری‌های تنگاتنگی با دولت برای جلوگیری از بروز بیشتر خسارت‌ها وکنترل وضعیت داشت، گفت: در این بین ابومهدی المهندس نیز با بکارگیری نیروها و تجهیزات فنی و مهندسی حشدالشعبی، در این همراهی سهیم بود.
وی ادامه داد: حضور این ۲ شهید طی ایام سیل خوزستان، باعث دلگرمی نیروهای اجرایی و امدادی در استان شد و با همراهی‌هایی که صورت گرفت، بخش مهمی از کمک رسانی‌ها را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان به حضور سردار سلیمانی در بین مردم استان اشاره کرد و گفت: در روزهای سختی که خوزستان دچار بحران بود، وی در چندین نوبت بین مردم آمد و به همین دلیل این قهرمان ملی بیش از پیش برای خوزستانی‌ها محبوب است.

خدمات سردار سلیمانی فراموش نشدنی است
شریعتی با بیان اینکه راه و رسم این سردار قهرمان که محبوبیتی فراتر از مرزهای کشور داشته، ادامه دارد، گفت: خدمات سردار سلیمانی در منطقه برای جامعه اسلامی فراموش نشدنی است و به همین دلیل باید گفت که آمریکا با اقدامات جنایتکارانه خود مرتکب اشتباهی بزرگ شده است.
وی یادآور شد: قطعا شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی به بیداری هرچه بیشتر دنیای اسلام مبدل خواهد شد و راه او در محور مقاومت توسط جوانان انقلابی ادامه خواهد داشت.
استاندار خوزستان با تاکید بر مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی ، افزود: در مسیر مبارزه با تروریسم بین الملل که در راس آن حکومت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، دشمنان ملت ایران در امان نخواهند بود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها خوزستان تروریسم ایرنا غلامرضا شریعتی سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان تروریسم ایرنا غلامرضا شریعتی سردار سلیمانی خوزستان تروریسم ایرنا غلامرضا شریعتی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی ، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

زنده یاد موسوی از جانبازان و خاندان شهدا بود. ایشان مدتی پیش بدلیل تشدید عوارض شیمیایی و نیز مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود اما با گذشت چند هفته جان به جان آفرین تسلیم و به برادر شهیدش پیوست.

برابر اعلام رسمی ، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شاخص ورزش خوزستان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۴ عصر از مسجد امام حسین فرهنگ شهر بطرف آرامستان بهشت آباد برگزار خواهدشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه را به جمعه فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900250

دیگر خبرها

  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت