Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه درباره تهاجم نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی گفت: این حملات اوج رذالت آمریکایی‌هاست و نشان می‌دهد که آنها به بن‌بست رسیده‌اند.

سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تهاجم نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی در عراق اظهار کرد: این حملات اوج رذالت آمریکایی‌هاست و نشان می‌دهد که آنها به بن‌بست رسیده‌اند و  معمولاً این اقدامات معکوس جواب می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدام مردم عراق در تشییع پیکر شهدای نیروهای حشدالشعبی و محاصره سفارت آمریکا در منطقه سبز عراق نشان داد که آمریکایی‌ها حتی عقل  مقابله با مشکلات را از دست دادند و تحلیل مسائل منطقه را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه گفت: هر کسی که به الفبای سیاست مسلط است  می‌داند در جایی که اشغالگر است باید محاسبات همه چیز را بکند. عراقی‌ها اعلام کردند که آمریکایی‌ها با دست خودشان گورشان را در عراق کندند و این نتیجه اعمال آنهاست.

فرزادی‌پور با بیان اینکه حشدالشعبی عراق برای خود یک خط سیر و سیاستگذاری  دارد، خاطرنشان کرد: حشدالشعبی، ملت عراق  و همه گروه‌های مقاومت هستند و حتماً متناسب با این اقدام با آمریکایی‌ها  برخورد می‌کنند.

وی درباره رزمایش اخیر مشترک ایران، روسیه و چین در منطقه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران مقتدر منطقه و مدافع مقابله با تجاوزگری و تروریست بوده و پیام برگزاری این رزمایش اقتدار و توان بالای ایران اسلامی است و در منطقه یک قدرت دیگر فراتر از ذهنیت آمریکا درحال شکل‌گیری بوده  و تغییر در معادلات منطقه است.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: حشدالشعبی هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است

در پلاکاردی که او در دست دارد این جمله نوشته شده است: «ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است».

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن