Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان، مورخ سیزدهم دی ماه ۹۸ را در بسته زیر مشاهده کنید.

واکنش جامعه ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی علی نژاد: سردار سلیمانی نماد مقاومت و شجاعت بود واعظ آشتیانی: ایران پر از سردار سلیمانی‌ها است بهترین فوتبالیست سال ۲۰۱۹ آسیا مشخص شد/ آزمون در رتبه پنجم اداى احترام اعضاى تیم فوتبال امید به سردار شهید قاسم سلیمانى آخرین اخبار از لیست مازاد پرسپولیس پیشنهاد رویایی برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران رسانه انگلیسی: جهانبخش خطر انتقالش را کاهش داد لغو مسابقات ورزشی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی گزارش رسانه اسکاتلندی از پیشنهاد استقلال به ستاره ایرلندی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهم اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • شهادت دروازه بان تیم فوتبال رفح در حملات صهیونیست‌ها
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران