Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: فرشته کریمی بازیکن بزرگی برای تیم ملی است، امیدوارم به دلیل عدم حضور او ضربه نخوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران طی گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص دربی تهران بیان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا داشتیم و بازیکنان ما خیلی عالی عمل کردند، حق ما واقعا برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه از نظر داوری برای ما مطلوب نبود. وگرنه واقعا در بازی که سایپا با آن همه بازیکن حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت، حق ما برد بود. من همیشه گفتم، اشتباه داوری جزوی از بازی است، ما هیچ وقت نسبت به داوری‌ها اعتراضی نداشتیم اما در این دیدار روی صحنه گل سوم سایپا اعتراض داشتیم، چون اصلا خطایی نبود که داور بخواد بگیرد.

وی افزود: پس از آن دروازه‌بان سایپا دوبار برای دریافت توپ از دروازه بیرون آمد و این موضوع حتی از دور هم مشخص بود، اما داور این لحظه‌ها را ندید و این اشتباهات سهوی بود. اما برای تیم جوانی مانند تیم من که بازیکنان جوانانی دارد، شرایط خیلی سخت است. در ین شرایط هر سوت داور می‌تواند روی بازیکنان من تاثیربگذارد. همچنین با کارت بی‌جایی که به بازیکن من دادند، الان او دو کارته شده است و نمی‌تواند در مسابقه بعدی بازی کند. داوری‌ خیلی مهم است و وقتی این اشتباهات جمع می‌شود، شرایط را سخت خواهند کرد.

رضازاده در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها نتیجه بگیریم. البته عدم حضور فرشته کریمی یک مسئله است اما مسئله دیگر این است ما کلا داریم به سمتی می‌رویم که سن بازیکنان تاثیرگذار ما بالا می‌رود. فکر می‌کنم باید از تیم ملی حمایت کنیم تا جا برای جوانان باز شود. فقط نباید نتیجه‌گرا باشیم، شاید تا چند دوره قبل هم انقدر به فکر نتیجه بودیم، نخواستیم جوانان ما بازی‌های مهم را تجربه کنند. الان به جایی رسیدیم که هیچ چاره دیگری نداریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران در پایان گفت: به نظر من باید فرصت بدهیم تا بازیکنان جوان ما کنار باتجربه‌ها بازی کنند. فرشته کریمی بازیکن بزرگی برای تیم ملی است، امیدوارم به دلیل عدم حضور او ضربه نخوریم. باید از بازیکنان و کادر تیم تشکر کنم چون واقعا در این دیدار معنی تیم بودن را در سالن نشان دادند. دوست داشتم همه این بازی را می‌دیدند، وقتی یک تیم به معنای واقعی تیم است، جلوی ستاره‌ها هم می‌ایستد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا فوتسال لیگ برتر بانوان خبرگزاری برنا فرشته کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم