Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:13:54 GMT

دلیل توقیف یک نمایش!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۹۷۴۷

دلیل توقیف یک نمایش!

دنیا مدنی در صفحه اینستاگرامش از دلیل توقیف نمایش «مشروع» گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دنیا مدنی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت: «دلیل توقف اجرای نمایش مشروع را بیش از هر چیزی تنگ نظری کسانی می‌دانیم که پیش از مسئولین برای توقیف نمایش‌ها گام برمی‌دارند. آنان که همیشه هستند و ظاهرن بالاتر از ما نیز دیده خواهند شد چون بر دوش ما سوار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌هایشان می‌تواند منشاء سوتفاهم‌های بسیاری درباره‌ی موضوع نمایش‌های روی صحنه شود که برای تئاتر حاشیه خواهد ساخت. بنابراین به تصمیم و نظر مرکز هنرهای نمایشی مبنی بر این‌که ادامه‌ی اجرای این نمایش به صلاح نیست احترام می‌گذاریم.

این اتفاق را در کارهای پیشین خود نیز تجربه کرده‌ایم زمانی که سی و پنجمین اجرای نمایش دروغ پس از تمدید اجراها در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر مورد حمله‌ی گزارش‌های غلط و ناجوان‌مردانه‌ی افرادی قرار گرفت و باعث شد هنوز که هنوز است بابت آن جواب پس بدهیم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نمایش تماشاخانه توقیف دنیا مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان