Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عابدین خرم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضایعه دردناک شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مردم تبریز در اقدامی باشکوه، عاشقانه در نماز جمعه و راهپیمایی بعد از آن شرکت کرده و حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: خبر شهادت ایشان همچون خبر شهادت مالک اشتر به امام علی (ع) بود و امروز رهبری و مردم با این خبر، متأثر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت برای این شهید والامقام گفت: فردا، شنبه مردم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافته و با روح این شهید و شهدای مدافع حرم عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.

وی ادامه داد: از مردم تبریز می‌خواهیم با حضور خود در این مراسم، با رهبری و شهدای محور مقاومت و تمامی شهدا تجدید پیمان کنند.

تعطیلی بازار تبریز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

خرم همچنین از اعلام بازاریان برای تعطیلی بازار تبریز خبر داد و گفت: بازاریان تبریزی اعلام کرده‌اند که روز شنبه به مناسبت شهادت این سردار بزرگ، مغازه‌های خود را در بازار تعطیل خواهند کرد.

وی افزود: همچنین دانشگاهیان نیز با حضور و تجمع در فرودگاه تبریز، آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

کد خبر 4815559

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم سلیمانی تبريز بازار تبریز سپاه عاشورا قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز آلودگی هوا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان مشهد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان